🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11411.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ انتشار محتوای مرتبط با طالبان را ممنوع کردند

با قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، فیسبوک اعلام کرده از آنجایی که طالبان را یک گروه تروریستی درنظر می‌گیرد، انتشار هرگونه محتوای این گروه و مرتبط به آن را در پلتفرم اصلی‌اش و همچنین اینستاگرام ...

با قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، فیسبوک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - اعلام کرده از آنجایی که طالبان را یک گروه تروریستی درنظر می‌گیرد، انتشار هرگونه محتوای این گروه و مرتبط به آن را در پلتفرم اصلی‌اش و همچنین اینستاگرام و واتس‌اپ ممنوع کرده است.

این شبکه اجتماعی به خبرگزاری CNBC گفته این گروه را یک گروه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - تروریستی می‌داند و یک تیم اختصاصی برای نظارت و حذف پست‌ها، تصاویر، ویدیوها و سایر محتواهای مرتبط با طالبان از پلتفرم‌هایش تشکیل داده است.

طالبان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - که به تازگی کنترل بخش‌های بسیاری از افغانستان را به دست گرفته است، به گفته فیسبوک طبق قانون آمریکا یک سازمان تروریستی درنظر گرفته می‌شود و سخنگوی فیسبوک گفته با استناد به این قانون تصمیم به چنین ممنوعیت‌هایی گرفته شده:

«طالبان بر اساس قانون آمریکا به عنوان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - یک سازمان تروریستی تحت تحریم است و ما طبق سیاست‌های سازمان‌های خطرناک آن‌ها را از سرویس‌های خود منع کرده‌ایم.»

در همین راستا فیسبوک تمام اکانت‌های طالبان یا افراد مرتبط با طالبان را حذف می‌کند و چنین کاری را برای طرفداران و حامیان این گروه هم انجام می‌دهد. به گفته سخنگوی فیسبوک، این شبکه اجتماعی از کارشناسان افغان استفاده می‌کند:

«ما همچنین تیمی اختصاصی از کارشناسان افغان تشکیل داده‌ایم و زبان مادری این افراد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - پشتو و دری است. این افراد همچنین از محتوای محلی اطلاع دارند و به ما در شناسایی محتوای نامناسب کمک می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان

فیسبوک گفته درباره اینکه باید طالبان به عنوان یک دولت ملی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - به رسمیت شناخته شود یا نه، تصمیم نمی‌گیرد. این شبکه اجتماعی گفته از قوانین بین‌المللی پیروی می‌کند.

طبق گزارش‌ها، طالبان همچنان از واتس‌اپ برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند. این پیام‌رسان از فناوری رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - بنابراین فیسبوک نمی‌تواند محتوای درون آن را ببینید. با این حال، سخنگوی واتس‌اپ گفته که در صورت اطلاع از حضور افراد یا سازمان‌های تحریم شده در این پلتفرم، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

سخنگوی فیسبوک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - هم گفته واتس‌اپ از نرم افزار هوش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - مصنوعی برای ارزیابی داده‌های رمزگذاری نشده این گروه مانند نام‌ها، تصاویر پروفایل‌ها یا توضیحات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - گروه استفاده می‌کند تا اقدامات قانونی را انجام دهد.

در حال حاضر توییتر و تیک‌تاک درباره اقدام علیه محتوای مرتبط با طالبان حرفی نزده‌اند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - و یوتیوب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کاشمر استان خراسان - هم گفته قوانینش برای همه یکسان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone