🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11400.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

علی‌بابا یک مارکت پلیس NFT برای معامله گواهی کپی رایت راه‌اندازی کرد

شرکت چندملیتی علی‌بابا مارکت پلیس یا بازارگاه جدیدی برای توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) راه‌اندازی کرده که به مالکان نشان‌های تجاری اجازه می‌دهد گواهی استفاده از مالکیت‌های فکری خود را به‌صورت توکنیزه‌ شده بفروشند. مارکت پلیس ...

شرکت چندملیتی علی‌بابا مارکت پلیس یا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - بازارگاه جدیدی برای توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) راه‌اندازی کرده که به مالکان نشان‌های تجاری اجازه می‌دهد گواهی استفاده از مالکیت‌های فکری خود را به‌صورت توکنیزه‌ شده بفروشند.

مارکت پلیس علی‌بابا موسوم به Blockchain Digital Copyright and Asset-Trade از طریق پلتفرم مزایده‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - علی‌بابا در دسترس قرار گرفته است. توکن‌هایی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - که از طریق این پلتفرم عرضه می‌شوند روی New Copyright Blockchain قرار می‌گیرند که دفتر حسابی توزیع‌شده در کنترل کمیته کپی رایت بنیاد بلاکچینی سیچوان است.

بازارگاه جدید علی‌بابا امیدوار به جذب نویسندگان، موسیقی‌دانان، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - هنرمندان و توسعه‌دهندگان بازی است. این مارکت پلیس در حال حاضر فعال شده و از ماه آینده مزایده فروش چند NFT را آغاز می‌کند. علاقه‌مندان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - برای شرکت در این مزایده‌ها باید حدود ۷۷ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - دلار سپرده داشته باشند.

خریداران NFT در پلتفرم علی‌بابا می‌توانند از طریق یک سبد رمزارزی موسوم به Bit Universe که درون WeChat هم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - قرار گرفته، دارایی‌های خود را ببینند. اگرچه بازارگاه این شرکت نمی‌تواند از کپی غیرمجاز آثار جلوگیری کند، ولی با فروش محتواها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - در این پلتفرم می‌توان مالکیت کامل آثار را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - به خریدار منتقل کرد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان

اگرچه اقدام جدید علی‌بابا بزرگ‌ترین اقدام این شرکت در زمینه NFT بوده اما بسیاری از زیرمجموعه‌های علی‌بابا پیش‌تر وارد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - حوزه توکن‌های غیرقابل معاوضه شده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - بودند. پلتفرم تجاری Taobao پیش‌تر در ماه ژوئیه اولین NFT خود را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - در فستیوال سالانه Maker به نمایش گذاشت تا از کارآفرینان و آثار هنری چینی قدردانی کند.

در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - همان ماه خبرگزاری SCMP، متعلق به علی‌بابا پروژه‌ای به نام ARTIFACT را بر پایه NFT برگزار کرد. این پروژه شامل پوشش‌های خبری مهم این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - رسانه در آرشیو ۱۱۸ ساله آن بود. از جمله مهم‌ترین اخبار آن می‌توانیم به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نهاوند استان همدان - واگذاری هنگ کنگ به چین توسط بریتانیا در سال ۱۹۹۷ اشاره کنیم.

هولدینگ بزرگ علی‌بابا علی‌رغم فشارهای چین و جریمه سنگین ۲.۷۵ میلیارد دلاری همچنان به گسترش فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و در حوزه‌های جدید مثل حوزه توکن‌های غیرقابل معاوضه ورود پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone