🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38281.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس ذنفون 5z را معرفی کرد؛ پرچمداری برای عصر طلایی موبایل

ایسوس در کنفرانس خبری که دقایقی قبل در شهر بارسلون برگزار شد از جدیدترین موبایل پرچمدارش به نام ذنفون 5z رونمایی کرد. این تلفن همراه با طراحی متفاوت و سخت افزاری قدرتمند، رقیب شایسته ای ...

ایسوس در کنفرانس خبری که دقایقی قبل در شهر بارسلون برگزار شد از جدیدترین موبایل پرچمدارش به نام ذنفون 5z رونمایی کرد. این تلفن همراه با طراحی متفاوت و سخت افزاری قدرتمند، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - رقیب شایسته ای از این شرکت تایوانی در نبرد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - بزرگان دنیای تکنولوژی به شمار می رود.

همان طور که انتظار می رفت، ذنفون 5z به عنوان عضوی از خانواده جدید موبایل های ایسوس، شباهت زیادی با ذنفون 5 دارد که در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - همین مراسم معرفی شد. وجه تمایز اصلی این خانواده با محصولات قبلی این شرکت، نمایشگری لبه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - تا لبه است که بریدگی یا «ناچ» کوچکی در قسمت بالایی دارد و البته این دستگاه را به آیفون X شبیه می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان

شباهت های زیادی بین ذنفون 5 و 5z وجود دارد، یعنی مثل سال قبل که ذنفون 4 و مدل پرو را داشتیم، ذنفون 5z هم مدل حرفه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - ای و قوی تری از ذنفون 5 محسوب می شود. بنابراین نمایشگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - 6.2 اینچی این دستگاه همان رزولوشن فول اچ دی پلاس (2280×1080 پیکسل) دارد که تصویری با نسبت نامعمول 19:9 را مقابل چشمان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - شما قرار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - می دهد. پنل به کار رفته در این دستگاه هم از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - نوع LCD IPS است که به گفته سازنده، گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

چیپست اسنپدراگون 845 و حداکثر 8 گیگابایت رَم، سخت افزار اصلی ذنفون 5z را تشکیل می دهند

حالا نوبت به بخش هیجان انگیز ماجرا یعنی تفاوت اصلی بین این دو موبایل می رسد. برخلاف ذنفون 5 که چیپست میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 636 را به کار گرفته، ذنفون 5z - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - هیولای مهارنشدنی امسال کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 را در خود جای داده که نهایت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - قدرت یک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - موبایل را در دستان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - شما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - قرار خواهد داد. در کنار این مغز متفکر، حداکثر هشت گیگابایت حافظه رَم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی هم در اختیار شما قرار می گیرد تا تمامی نیازهای روزمره و حرفه ای خود را برآورده سازید.

در مورد امکانات تصویربرداری، ذنفون 5z همان ماژول دوگانه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - ذنفون 5 را دارد. این دوربین دوگانه از یک حسگر 12 مگاپیکسلی اصلی با پیکسل های بسیار بزرگ 1.4 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.8 تشکیل شده که به زعم سازنده، عملکرد کم نظیری در محیط های کم نور ارائه می کند. در کنار این دوربین حرفه ای، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - یک حسگر 8 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - مگاپیکسلی با لنز عریض - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - 120 درجه هم قرار گرفته که فضای بیشتری را در کادر جا می دهد. دوربین سلفی این دستگاه هم حسگر 8 مگاپیکسلی دارد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان

امسال که تب AI دنیای موبایل را فرا گرفته، ایسوس هم روی این قابلیت مانور می دهد و خانواده ذنفون 5 را AI-driven می نامد. یکی از قابلیت های هوشمند ذنفون 5z توانایی تشخیص صحنه های مختلف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - از بین 16 حالت از پیش تعریف شده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - انتخاب بهترین تنظیمات برای آن است، قابلیتی که پیش از این در پرچمداران اخیر هواوی دیده بودیم.

قابلیتی به نام AI Photo Learning هم شیوه ویرایش عکس ها توسط شما را یاد می گیرد و آنها را در آینده به صورت پیش فرض روی عکس هایتان اعمال می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - کند. قابلیت ثبت پرتره و محو کردن پس زمینه هم که پیش تر در موبایل های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - ایسوس دیده می شد، اکنون به شکل هوشمند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - تر و دقیق تری اعمال می شود.

دیگر ویژگی برجسته ذنفون 5z را باید در بخش صدا جستجو کرد. اسپیکر داخلی این تلفن همراه با استفاده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - از آمپیلیفایر حرفه ای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - و فناوری های پیشرفته، صدای بلند و واضحی را پخش می کند. ذنفون 5z از خروجی صدای های-رزولوشن 24 بیتی/192 کیلوهرتزی نیز بهره مند است و پشتیبانی از فناوری های AptX HD و LDAC هم کیفیت بالای صدای بلوتوث را تضمین می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان

قیمت ذنفون 5z در بازار اروپا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - 479 یورو اعلام شده که واقعاً قیمت بسیار معقولی برای یک پرچمدار واقعی به شمار می رود. به نظر می رسد ایسوس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - در کنار تمام قابلیت های برجسته ذنفون 5z از فاکتور قیمت هم برای غلبه بر رقبای پرآوازه خود استفاده کرده است. البته برای تهیه این موبایل باید کمی بیشتر صبر کنید چون ذنفون 5z - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - از ماه ژوئن سال 2018 یعنی خرداد ماه سال آینده وارد بازار خواهد شد.

در ادامه می توانید جدول مشخصات کامل موبایل پرچمدار ایسوس ذنفون 5z را مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone