🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38391.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هشدار مقامات آمریکا: چین و روسیه برای تقابل فضایی تسلیحات توسعه می دهند

بر اساس گزارش منابع اطلاعاتی آمریکا، کشورهای روسیه و چین در حال توسعه جنگ افزارهای پیشگیرانه مخرب فضایی هستند که در سال های آتی قابل بهره برداری خواهند بود. این گزارش هشدار داده که در ...

بر اساس گزارش منابع اطلاعاتی آمریکا، کشورهای روسیه و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چین در حال توسعه جنگ افزارهای پیشگیرانه مخرب فضایی هستند که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سال های آتی قابل بهره برداری خواهند بود.

این گزارش هشدار داده که در جنگ های احتمالی با آمریکا کشورهای یاد شده می توانند از تسلیحات ضد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماهواره استفاده کنند تا به این ترتیب با نابودی این تجهیزات حیاتی، کارایی ارتش آمریکا و متحدانش را به میزان بالایی کاهش دهند.

در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این اطلاعات که از طریق پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، سازمان امنیت ملی این کشور (NSA) و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دست آمده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشاره شده که بهینه سازی هایی که در ارتش دو کشور روسیه و چین آمده اعمال شده نشان از افزایش میزان تمرکز بر سازماندهی نیروهای عملیاتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای حمله به سیستم های فضایی دارند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
راکت سایوز 2.1A v روسیه که چندی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قبل ماهواره های متعددی را به فضا حمل کرد.

بر اساس اعلام منابع اطلاعاتی آمریکا چین در حال حاضر مراحل اولیه آزمایش تسلیحات مقابله فضایی را آغاز کرده و اکنون واحدهای نظامی زمینی ویژه ای برای هدایت موشک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های بالستیک ضد ماهواره ایجاد نموده است. گزارش اخیر همچنین اشاره کرده که روسیه نیز در حال توسعه سیستم مشابه ویژه خود است.

علاوه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر اینها بنا بر ادعای منابع اطلاعاتی آمریکا، چین و روسیه در حال ساخت «تسلیحات انرژی هدایت شده» هستند که می توانند با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده از لیزر به تجهیزات حساس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماهواره ها آسیب برسانند.

در نهایت اعلام شده که روسیه و چین به ارسال ماهواره های آزمایشی ادامه می دهند که برخی از آنها داری قابلیت های پیشرفته برای تقابل (نظامی) در فضا هستند.

اتهامات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آمریکا تنها چند هفته پس از این مطرح شد که روسیه ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. در ماه فوریه سال جاری میلادی «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که آمریکا قصد دارد تسلیحات فضایی را در فضا مستقر کند تا به این ترتیب تلاش های مشترک روسیه و چین را دفع نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone