🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21649.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

درخواست اروپا از شرکت‌های فناوری برای ارائه گزارش ماهانه از مبارزه با دروغ پراکنی

دو مقام ارشد اتحادیه اروپا از گوگل، توییتر و فیسبوک خواستار ارائه گزارشات ماهانه در مورد مبارزه آن‌ها با پخش اخبار جعلی شدند و به نقش روسیه و چین در دروغ پراکنی اشاره کردند. «جوزپ ...

دو مقام ارشد اتحادیه اروپا از گوگل، توییتر و فیسبوک خواستار ارائه گزارشات ماهانه در مورد مبارزه آن‌ها با پخش اخبار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - جعلی شدند و به نقش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - روسیه و چین در دروغ پراکنی اشاره کردند.

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «ورا جورووا»، کمیسیونر امور شفافیت و ارزش‌های کمیسیون اروپا به نگرانی‌های این اتحادیه در مورد پخش اخبار جعلی در مورد کووید ۱۹ و نقش برخی کشورها در اثرگذاری منفی بر اروپا اشاره کردند.

«جورووا» گفت پخش اخبار جعلی به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - دموکراسی و سلامت مردم آسیب می‌زند، همچنین در اقتصاد نیز اثر منفی گذاشته و اقدامات بهداشتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - تضعیف می‌کند. وی افزود پخش اخبار جعلی در مورد واکسن ویروس کرونا سبب شده تا تمایل مردم آلمان به واکسن زدن در بازه دو ماهه ۲۰ درصد کاهش پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان

کمیسیون اروپا گفت پلتفرم‌های اجتماعی باید هر ماه در مورد مبارزه با دروغ پراکنی و اقدامات خود برای ترویج مطالب موثق گزارش منتشر کرده و پخش اخبار و تبلیغات جعلی در مورد ویروس کرونا را محدود کنند.

«جورووا» گفت که اپلیکیشن چینی TikTok به منشور اخلاقی کمیسیون اروپا خواهد پیوست تا با پخش اخبار جعلی در این پلتفرم مبارزه کند. از دیگر شرکت‌های عضو منشور اخلاقی می‌توان به گوگل، فیسبوک، توییتر و موزیلا اشاره کرد.

«جوزپ بورل» مبارزه با اخبار جعلی را نبرد در میدانی توصیف کرد که در آن جنگجویان به جای شمشیر از کیبورد استفاده می‌کنند.

کمیسیون اروپا افزود: «برخی بازیگران خارجی و کشورها، به خصوص روسیه و چین، در کمپین‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - پخش اخبار جعلی در اروپا، کشورهای همسایه و دنیا فعالیت کرده‌اند.»

اتحادیه اروپا قصد دارد با تقویت استراتژی ارتباطی و دیپلماسی، با دروغ پراکنی مبارزه کرده و پشتیبانی از رسانه‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهرضا استان اصفهان - مستقل و آزاد، اعتبارسنج‌ها و محققان را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone