🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21659.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سقوط هاوربایک روسی از ارتفاع ۳۰ متری [تماشا کنید]

هاوربایک تولید شده توسط شرکت روسی «Hoversurf» در زمان تست در دبی دچار سانحه شد و اگرچه خلبان سالم ماند، اما به این موتورسیکلت پرنده آسیب شدیدی وارد شد. پلیس دبی چندین سال پیش قراردادی ...

هاوربایک تولید شده توسط شرکت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - روسی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - «Hoversurf» در زمان تست در دبی دچار سانحه شد و اگرچه خلبان سالم ماند، اما به این موتورسیکلت پرنده آسیب شدیدی وارد شد.

پلیس دبی چندین سال پیش قراردادی با Hoversurf امضا کرد که بر اساس آن، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - امکان تست و نمایش هاوربایک در این شهر فراهم می‌شود. هاوربایک یک موتور پرنده با چهار پروانه است که البته این پروانه‌ها فاصله کمی با خلبان دارند که خود این موضوع می‌تواند خطر استفاده از آن را افزایش دهد.

حالا یک هاوربایک در حال تست در دبی دچار سانحه شده است. در ویدیوی منتشر شده، این وسیله با سرعت بالایی ارتفاع خود را به مرز ۳۰ متر می‌رساند و در این هنگام، فشارسنج - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - دچار مشکل می‌شود و این موتورسیکلت پرنده همانند یک گاو وحشی مکانیکی روی هوا به سمت جلو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - و عقب حرکت می‌کند.

با از کار افتادن فشارسنج، خلبان شروع به کاهش ارتفاع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - خود می‌کند اما به نظر می‌رسد کنترلر دستگاه نمی‌تواند خود را تراز کند. موتورسیکلت پرنده این شرکت روسی که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - دیگر امکان کنترل آن وجود ندارد، به سمت پایین حرکت می‌کند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - و ابتدا بخش پشتی آن با زمین برخورد می‌کند.

در حالی که پروانه‌های عقب نابود می‌شوند، پروانه‌های بخش جلویی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند که نتیجه آن، پرت شدن هاوربایک به سمت عقب است. اگرچه خلبان در این سانحه سالم باقی ماند اما این موتورسیکلت پرنده آسیب شدیدی را تجربه کرد.

شرکت Hoversurf اعلام کرده:

«فعالیت فشارسنج در دبی متوقف شد و یک سانحه در ارتفاع ۳۰ متری رخ داد. تمام سیستم‌های ایمنی عملکرد مناسبی داشتند و خلبان آسیبی ندیده است. ایمنی دغدغه اصلی ما محسوب می‌شود و چنین تصادف‌هایی افزایش امنیت طراحی‌های ما را در پی خواهد داشت.»

در حالی که این شرکت روسی به سیستم‌های ایمنی اشاره کرده، اطلاعاتی درباره آن‌ها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - منتشر نکرده است. از آنجایی که امکان سقوط در هنگام آزمایش‌ چنین وسایلی وجود دارد، اغلب آن را روی آب انجام می‌دهند تا میزان آسیب کاهش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ آیا جسارتا شما سمت ایستگاه راه آهن شیرگاه تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در ایستگاه راه آهن شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر گل آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام دوستان سایت ***** لباسشویی کرال TFW 29413 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر حنانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب تعمیرگاه شما طرفای پل شیرگاه اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در پل شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone