🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21650.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از مادربردهای سری Z490 در ایران رونمایی کرد

در یکشنبه‌ای که گذشت دفتر ایسوس در ایران در رویدادی که به شکل زنده پخش شد از مادربردهای سری Z490 خود در کنار برخی محصولات دیگر رونمایی کرد. در این رویداد «امیر درودگریان»،‌ مدیر توسعه ...

در یکشنبه‌ای که گذشت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - دفتر ایسوس در ایران در رویدادی که به شکل زنده پخش شد از مادربردهای سری Z490 خود در کنار برخی محصولات دیگر رونمایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - کرد.

در این رویداد «امیر درودگریان»،‌ مدیر توسعه بازار بخش قطعات دفتر ایسوس در ایران از عرضه محصولات این برند در ایران گفت: «ایسوس مجدداً مانند گذشته به عنوان فعال ترین برند حوزه سخت افزار، همواره در تلاش است تا آخرین محصولات تولید شده و فناوری های روز را همانند سایر کشورهای جهان، همزمان با عرضه جهانی در اختیار هموطنان ایرانی خود قرار دهد».

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان

در این رویداد مادربرد ROG - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - MAXIMUS XII معرفی شد که قدرتمندترین مادربرد از سری ROG‌ ایسوس به حساب می‌آید. مدار تغذیه این مادربرد باز طراحی شده و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - به لطف پدهای حرارتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - جدید و نیز هیت‌سینک های حجیم و بزرگ که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - توسط لوله های حرارتی به جای جای مادربرد متصل هستند خنک سازی قطعات بهبود یافته است.

از ویژگی‌های دیگر مادربردهای ایسوس Ai Overclocking است که با استفاده از آن با ملاک قرار دادن میزان کیفیت تراشه پردازنده و قدرت خنک سازی خنک کننده سیستم، پارامترهای اورکلاکینگ به بهترین شکل ممکن تنظیم می‌شود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - تا سیستم با بالاترین فرکانس و کمترین ولتاژ به طور خودکار اورکلاک شود یا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - تنظیمات را برای اورکلاکرهای حرفه‌ای ساده‌تر کند. ویژگی Ai Cooling با ملاک قرار دادن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - مکان‌های گرم سیستم، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - فن‌ها را به منظور بهینه بودن سیستم خنک‌سازی کالیبره کرده و پس از آن بنا به نیاز بخش گرم سیستم، میزان گردش فن‌ها و پمپ خنک کننده آبی مدیریت می‌شود. ویژگی Ai Network - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - نیز به صورت هوشمند و با در نظر گرفتن نوع کاربری سیستم، ترافیک شبکه را مدیریت کرده و بر حسب اولویت کاربر، بسته‌های اطلاعات را ارسال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - یا دریافت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان

از دیگر قابلیت‌های مادربردهای گیمینگ جدید سری Z490 - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - ایسوس، سازگاری با شبکه بی سیم جدید WiFi 6 و شبکه کابلی ۱۰ و ۲.۵ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - گیگابیت بر ثانیه است که به گیمرها وعده حل مشکل پهنای باند شبکه را می‌دهد.

در رویداد ایسوس همچنین مادربردهای ROG MAXIMUS XII EXTREME ،ROG MAXIMUS XII FORMULA و ROG STRIX Z490-E GAMING معرفی شدند. در نهایت نوبت به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - معرفی مادربردهای سری TUF GAMING Z490 رسید. ایسوس در این نسل از مادربردها، مدار چاپی شش لایه به همراه 2 اونس مس اضافه در بین لایه‌های PCB را در نظر گرفته که در کنار دوام بالاتر و عملکرد بهتر قطعات، کارکرد خنک‌تر مادربرد را به همراه دارد. کارت صوتی حرفه‌ای در کنار پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 با فرکانس و حجم بالا از دیگر خصوصیات نسل جدید است. کارت شبکه گیمینگ حرفه‌ای نیز در این مادربردها به کار گرفته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - شده تا تقریباً همه نیازهای گیمرها با بودجه‌ای متوسط تامین شود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان

مادربردهای سری جدید ProArt ایسوس از محصولات رونمایی شده دیگر بودند. این سری با هدف کاربران حرفه‌ای، طراحان، تصویرسازان و مهندسان طراحی و تولید شده است. از مشخصات این سری دو پورت تاندربولت ۳، کارت شبکه اترنت HYPER 10G، مدار تغذیه 12+2 DrMOS و نرم افزار ProArt Creator Hub است. مادربردهای سری Prime هم از محصولات معرفی شده دیگر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - بودند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان

«سعید مسلمی»، مدیر روابط عمومی بخش قطعات ایسوس همچنین از جایگاه برند ایسوس در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - ایران گفت: «در حال حاضر ایسوس کاملترین برند سخت افزاری بازار ایران است. مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، انواع - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - درایوهای نوری، محصولات شبکه، محصولات رده سرور و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - ایستگاه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - کاری از دیرباز به صورت رسمی وارد کشور می‌شد، اما اکنون محصولات جدید سبد کالای گیمینگ این برند نیز به صورت دائم در کشور توزیع می‌گردد. هم اکنون تمام مدل‌های خنک کننده AiO، انواع پاورهای گیمینگ و مدل‌های جدید کیس‌های گیمینگ این کمپانی در کشور با گارانتی رسمی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - موجود است».

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان

کیس گیمینگ جدید ROG STRIX Helios با فرم فاکتور Mid-Tower ATX یکی از محصولات عرضه شده است. ایسوس در سه طرف این کیس از شیشه حرارت دیده استفاده کرده و نورپردازی Aura Sync با قابلیت شخصی سازی را برای این محصول در نظر گرفته است. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - کاربران همچنین می‌توانند کارت گرافیک را به دو صورت عمودی یا افقی در کیس نصب کنند. ایسوس همچنین برای فن‌های کیس کم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - نگذاشته و ROG STRIX Helios را به سه فن ۱۴۰ میلیمتری در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر لنگرود استان گیلان - جلوی و یک فن ۱۴۰ میلیمتری دیگر در قسمت پشتی مجهز کرده است. اسکلت این کیس هم از آلیاژ الومینیوم ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone