🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21635.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چیپ جدید MIT قدرت سوپرکامپیوترها را به گجت‌‌های قابل حمل می‌آورد

محققان MIT نوع جدیدی از سیناپس مغزی مصنوعی با کارایی بسیار بالا را طراحی کرده‌اند که امکان ترکیب ده‌ها هزار واحد از آنها روی یک چیپ کوچک وجود دارد. با استفاده از این تراشه می‌توان دستگاه‌هایی ساخت ...

محققان MIT نوع جدیدی از سیناپس مغزی مصنوعی با کارایی بسیار بالا را طراحی کرده‌اند که امکان ترکیب ده‌ها هزار واحد از آنها روی یک چیپ کوچک وجود دارد. با استفاده از این تراشه می‌توان دستگاه‌هایی ساخت که بدون نیاز به اتصال اینترنتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - توان پردازش محاسبات پیچیده هوش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - مصنوعی را دارند.

سیناپس مصنوعی مذکور در واقع نوعی «ممریستور» یا مقاومت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - حافظه‌دار است. در طراحی این ممریستور علاوه بر سیلیکون از آلیاژهای مس و نقره نیز استفاده شده و نتیجه آن چیپی است که توانایی به خاطر سپردن و بازیابی سریع تصاویر واقعی با جزییات دقیق را دارد. توان تراشه مذکور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - در انجام اینکار به مراتب بالاتر از تمام مدل‌های قبلی عنوان شده است.

برخلاف ترانزیستورهای معمولی که تنها بین دو حالت صفر و یک سوییچ می‌کنند، ممریستور مقادیر پیوسته‌ای را ارایه کرده و مثل مغز توانایی به خاطر سپردن این حالت‌ها و بازیابی سیگنالی خاص برای یک جریان ورودی مشخص را دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان
عکس تزیینی است

محققان این پروژه دریافته‌اند که با ترکیب مس و نقره به عنوان الکترود مثبت ممریستور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - ثبات و پایداری آن در انتقال یون‌ها حتی در کانال‌های محدود نیز ارتقا پیدا می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - کند. آنها با استفاده از همین روش چیپ‌های فوق ‌العاده کوچکی طراحی کرده‌اند که نه تنها توانایی به خاطر سپردن تصاویر، بلکه انجام مواردی مثل تار کردن، بهبود جزییات و مواردی از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - این دست را دارند. هدف نهایی این تیم باز طراحی شبکه‌های عصبی مصنوعی پیچیده و بزرگ است که در حال حاضر به پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی متکی هستند.

هرچند این پروژه هنوز در ابتدای راه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - قرار دارد اما محققان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - امیدوارند دستاوردشان در نهایت به تولید کامپیوترهای هوش مصنوعی قابل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قوچان استان خراسان - حملی منجر شود که قابلیت اجرای محاسبات پیچیده در حد سوپرکامپیوترهای فعلی اما با توان مصرفی به مراتب کمتر و بدون نیاز به شبکه را داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone