🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21651.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تأکید مدیرعامل ایرانسل بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد. در این بازدید که روز سه‌شنبه 20  خرداد 99، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل اپراتور ...

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما)، بر حمایت از تولید گوشی همراه ایرانی تأکید کرد.

در این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بازدید که روز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سه‌شنبه 20  خرداد 99، با حضور «بیژن عباسی آرند» - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدیرعامل اپراتور ایرانسل، «حسن بولوردی» معاون فنی و مهندسی و «علیرضا مهری» معاون فروش و توزیع ایرانسل در  کنار «ستار هاشمی» معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیران این معاونت و مدیرعامل شرکت صنایع مخابرات صاایران (صما) برگزار شد، گزارشی از توانمندی‌های خط تولید و مونتاژ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرکت؛ شامل سالن‌هایSMD ، سالن‌های تست و آزمایشگاه‌های محیطی و… شامل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تجهیزات با قابلیت تولید و مونتاژ انواع بُردهای الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چندلایه، توسط مدیرعامل صما ارائه شد.

در این بازدید، دکتر بیژن عباسی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آرند ضمن تأکید بر حمایت ایرانسل برای استفاده از ظرفیت‌های بومی کشور، گفت: بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی از اولویت‌های ایرانسل است. وی با اشاره - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به سابقه شرکت صنایع مخابرات ایران ادامه داد: صما از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرکت‌های با سابقه و توانمندی است که پیشینه و ظرفیت‌های قابل توجهی برای پیشبرد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پروژه‌های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حوزه ICT دارد. «پیرو همکاری‌های قبلی ایرانسل با شرکت صما، پس از این نیز حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی خط تولید گوشی‌های تلفن همراه بومی انجام می‌شود.»

مدیرعامل ایرانسل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همچنین درباره حمایت از تولید گوشی‌ تلفن همراه در داخل ایران گفت: کیفیت و قیمت تمام شده این گوشی‌ها از فاکتورهای مهمی است که تولید کننده داخلی باید به آن توجه کند و در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اولویت قرار دهد، به نحوی که گوشی تلفن همراه تولید شده در داخل، توانایی رقابت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با نمونه‌های خارجی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را داشته باشد.

در جریان این بازدید، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران شرکت صنایع مخابرات ایران، به زمینه‌های همکاری طرفین درخصوص تولید گوشی همراه هوشمند ایرانی اشاره و ابراز امیدواری کرد که پتانسیل موجود صما بتواند وزارت ارتباطات را در دستیابی به هدف در نظر گرفته شده برای تولید و ارائه گوشی هوشمند تولید داخل یاری کند.

هاشمی همچنین از آمادگی وزارت ارتباطات برای ایجاد پلتفرم فروش اقساطی، پرداخت تسهیلات حمایتی ارزان‌قیمت و تکمیل طرح رجیستری با بهره‌گیری از باندلینگ با کمک اپراتورهای مخابراتی، برای ایجاد ‌زمینۀ نفوذ مطلوب گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در بازار کشور خبر داد.

گفتنیست ایرانسل همچنین پیش از این، در دی ماه ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه‌ای را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، در راستای «حمایت از تولید و توسعه زیست‌بوم تلفن همراه هوشمند تولید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داخل» با پست بانک امضا کرده بود.

بر اساس این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تفاهم‌نامه که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیریت و نظارت اجرای آن را بر عهده دارد، با تشکیل یک صندوق ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط پست بانک و بانک مرکزی، اعتبار لازم برای خرید قسطی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گوشی تلفن همراه ایرانی از طریق اپراتورها، برای حمایت از تولید و عرضه گوشی تلفن همراه توسط تولیدکنندگان ایرانی  فراهم شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone