🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21663.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ارائۀ «خدمات وس» به مشترکین اپراتورهای موبایل فقط با شارژ حساب ویژه

در راستای مصوبه جدید رگولاتوری برای پایان بخشیدن به سودجویی از سرویس وس، اپراتورهای تلفن همراه کشور اعلام کرده‌اند زین پس تمام خدمات مبتنی بر محتوا (وس)، فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، مشترکین ارائه ...

در راستای مصوبه جدید رگولاتوری برای پایان بخشیدن به سودجویی از سرویس وس، اپراتورهای تلفن همراه کشور اعلام کرده‌اند زین پس تمام خدمات مبتنی بر محتوا (وس)، فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، مشترکین ارائه می‌شود.

همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره هشتاد مربع» نسبت به افزایش اعتبار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - یا استعلام اعتبار خود برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند. این اپراتور ۵ بسته پیشنهادی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - به ترتیب با قیمت‌های ۵٠٠٠، ١٠٠٠٠، ٢٠٠٠٠، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - ٣٠٠٠٠ و ۵۰٠٠٠ تومانی در نظر گرفته است که پس از شماره‌گیری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - «ستاره - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - هشتاد مربع» و انتخاب گزینه یک(افزایش اعتبار)، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - انتخاب هر یک از آنها ممکن است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران

همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور  می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سامانه  «همراه من» نسبت به مشاهده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - خدمات مبتنی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - بر محتوای فعال خود اقدام کرده و در ادامه بسته به تمایل‌شان نسبت به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - مدیریت خدمات خود اقدام کنند.

مشترکین ایرانسل نیز از این پس در صورت تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - محتوا، لازم است تا حساب ویژۀ این خدمات را شارژ کنند. این تغییر نیز بر اساس مصوبۀ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و از تاریخ 19 خرداد ماه 1399 اعمال شده است.

تمامی مشترکین اعتباری تنها در صورتی می‌توانند از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل استفاده کنند که با مراجعه به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #11*555* ، بستۀ ویژۀ محتوایی را خریداری کرده باشند.

ایرانسل تاکید کرده خدمات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - مبتنی بر محتوا برای مشترکان دائمی ایرانسل کماکان به صورت پیش‌فرض غیرفعال است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران

این اپراتور بسته‌های اعتباری 10هزار تا 100هزار ریالی برای مشترکین خود که قصد استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده دارند در نظر گرفته است تا از راه‌های یاد شده بتوانند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - در صورت تمایل، حساب اعتبار محتوای خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - را افزایش دهند .

گفتنیست مشترکین ایرانسل در صورت نداشتن اعتبار لازم در حساب ویژۀ خدمات محتوایی، امکان استفاده از این خدمات را ندارند؛ اما فهرست خدمات مبتنی بر محتوای قبلی برای آنها قابل مشاهده است تا در صورت خرید بستۀ محتوایی، بتوانند خدمات دلخواه خود را از فهرست - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - موجود انتخاب و استفاده کنند. ایرانسلی‌ها همواره می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #800* ، خدمات مبتنی بر محتوای فعال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - روی حساب خود را مشاهده و در صورت لزوم، آنها را غیرفعال کنند.

رایتل نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده به منظور رعایت حقوق مشترکین ، نسبت به حذف سرویس‌های ارزش افزوده با مدل حق اشتراک روزانه خود اقدام کرده است. در بیانیه‌ای که این اپراتور منتشر ساخته ذکر شده که مشترکینی که در حال حاضر عضو سرویس‌های ارزش افزوده با مدل حق اشتراک روزانه هستند در روزهای آینده پیامکی مبنی بر لغو سرویس را دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند رایتلی‌ها می‌توانند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #800* نسبت به بررسی وضعیت سرویس‌های مذکور اقدام و از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - غیر فعال بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - این پس هزینه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - تمامی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - خدمات مبتنی بر محتوای کاربران از این اعتبارهای ویژه کسر خواهد شد و در صورتیکه اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات  به آن مشترک وجود نخواهد داشت و لازم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - است مشترک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کند.

شایان ذکر است طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کسر هزینه خدمات کاربران تنها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوایشان امکان‌پذیر است و مشترکان دائمی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - و اعتباری علاقه‌مند به استفاده از این خدمات، می‌توانند به ترتیب از صورتحساب یا شارژ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - سیم‌کارتشان جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - محتوای خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone