🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21656.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری فعالیت‌های بین‌المللی کمپانی هوندا را از پا انداخت

حمله سایبری به هوندا منجر به تعطیلی فعالیت‌های بین المللی این شرکت شده است. ظاهرا سیستم‌های هوندا به باج افزاری مشهور به نام «Snake» آلوده شده‌اند که پیش از این در حملات بسیاری مورد استفاده قرار ...

حمله سایبری به هوندا منجر به تعطیلی فعالیت‌های بین المللی این شرکت شده است. ظاهرا سیستم‌های هوندا به باج افزاری مشهور به نام «Snake» آلوده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - شده‌اند که پیش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - از این در حملات بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است.

هوندا با بیش از ۲۰۰ هزار پرسنل یکی از بزرگترین خودروسازهای دنیاست و علاوه بر ژاپن کارخانه‌هایی در آمریکای شمالی، بریتانیا و اروپا دارد. پس از انتشار خبرهایی در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - مورد حمله هکرها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - این شرکت با انتشار بیانیه‌ای از توقف فعالیت‌ها در خارج از ژاپن خبر داد: «در حال تلاش برای کاهش اثرات حمله و بازیابی فعالیت‌های تولید، فروش و توسعه هستیم.» در توییتر شرکت هم بدون اشاره به دلیل خاصی به توقف فعالیت‌ها اشاره شده:

«در حال حاضر سرویس های مالی و مشتریان دچار مشکلات فنی شده و در دسترس نیست. ما در حال تلاش برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - حل مشکل در اسرع وقت هستیم. از شما پوزش خواسته و به خاطر صبر و درک شرایط ممنونیم.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران

هرچند نحوه حمله مشخص نیست اما ظاهرا پای باج افزار شناخته شده Snake در میان است. Snake هم مثل بسیاری از باج افزارهای دیگر پس از آلوده‌سازی سیستم قربانی فایل‌های کاربر را رمزگذاری کرده و در ازای پس دادن آنها معمولا در قالب رمزارز تقاضای دریافت باج می‌کند. هوندا اما مدعی است که شواهدی در مورد استفاده از این روش در دست نیست و کارخانه‌ها احتمالا طی یک روز کار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - خود را از سر می‌گیرند.

با این وجود «Brett Callow»، تحلیلگر کمپانی امنیتی «Emsisoft»به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - آپلود نمونه‌ای از بدافزار رمزگذار در سرویس «VirusTotal» اشاره کرده که در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - آن به زیر دامنه هوندا با آدرس mds.honda.com ارجاع داده شده. به گفته وی این دامنه روی وب جهانی در دسترس نیست اما احتمالا در شبکه داخلی کمپانی وجود دارد که در این صورت نشانه‌ای واضح از هدف گرفتن سرویس‌های آنها توسط Snake است. پیش از هوندا شرکت‌های فناوری بزرگ دیگری نظیر Cognizant، Chubb و CPI قربانی حمله باج افزارها شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر احیانا نمایندگی شما آیا منطقه ر وستای سلطان محمد طاهر بابل هم تعمیرات داره.
پاسخ: بله در ر وستای سلطان محمد طاهر شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone