🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21639.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال جایگزینی فناوری‌های سامسونگ با هواوی در زیرساخت 5G بریتانیا

دولت بریتانیا در پی تصمیم به کنار گذاشتن هواوی از زیرساخت‌های ارتباطی، در حال مذاکره با سامسونگ و NEC برای جایگزینی این شرکت است. بریتانیا از حدود ۲ دهه قبل از تجهیزات ارتباطی هواوی از جمله ...

دولت بریتانیا در پی تصمیم به کنار گذاشتن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - هواوی از زیرساخت‌های ارتباطی، در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - حال مذاکره با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - سامسونگ و NEC برای جایگزینی این شرکت است.

بریتانیا از حدود ۲ دهه قبل از تجهیزات ارتباطی هواوی از جمله زیرساخت‌های شبکه 3G و 4G بهره برده و حدود یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - سوم از زیرساخت 5G خود را نیز از این شرکت تامین کرده. با این وجود «بوریس جانسون» ظاهرا تحت فشارهای آمریکا برای کنار گذاشتن هواوی به بهانه جاسوسی برای دولت پکن، از وزرای خود خواسته مقدمات حذف کامل محصولات این شرکت از شبکه ارتباطی را فراهم کنند.

پیش از این اپراتور سلولی BT استفاده از تجهیزات اریکسون را کلید زده و O2 هم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - قراردادی را با نوکیا امضا کرده است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - اما برای پر کردن کاملا خلا عظیمی که در این شبکه‌ها ایجاد می‌شود، دولت با کمپانی‌های بزرگی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - نظیر سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - و NEC وارد مذاکره شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان

در حال حاضر تنها هواوی، نوکیا و اریکسون توانایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - ارائه تجهیزات شبکه سراسری را دارند. اپراتور BT و «ودافون» برای غلبه بر این مشکل به پشتیبانی از استانداردهای باز  O-RAN روی آورده‌اند تا امکان استفاده از قطعات شرکت‌های دیگر مثل ابزارهای شبکه LTE و 5G سامسونگ نیز فراهم شود.

سامسونگ با شبکه‌های ارتباطاتی بیگانه نیست. این شرکت بیشترین تعداد پتنت‌های ثبت شده 5G در دنیا دارد و اخیرا رکورد بالاترین سرعت پهنای باند را با ۸.۵ گیگابیت در ثانیه ثبت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - کرده است. سامسونگ برای بهبود فناوری نسل پنجم با شرکت‌های Xilinx، NetLiner و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - «مارول» وارد همکاری شده و ابزارهایش را در اختیار شرکت‌های مخابراتی ژاپن، آمریکا، کره جنوبی و تایوان قرار داده است.

علاوه بر بریتانیا ژاپن، نیوزیلند و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - تایوان هم قصد قطع همکاری با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - هواوی در زمینه 5G را دارند. بوریس جانسون اخیرا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - طرحی را برای تشکیل گروهی شامل ۱۰ کشور به آمریکا پیشنهاد کرده که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - هدف از آن کاهش وابستگی به فناوری کمپانی چینی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بردبار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر منطقه شهرک شهید قندی اسدآباد سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در شهرک شهید قندی شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone