🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21640.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

با حضور پرویز پرستویی، روستاهای کبودرآهنگ به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

اپراتور اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، پرویز پرستویی، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد. چند روز پیش بود که پس از آئین افتتاح اتصال ١۵٨٧ ...

اپراتور اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، پرویز پرستویی، در روستای «چارلی» استان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - همدان پیاده‌سازی کرد.

چند روز پیش بود که پس از آئین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - افتتاح اتصال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - ١۵٨٧ روستای کشور به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول، پرویز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - پرستویی در برنامه‌ تلویزیونی باغ رمضان درخواستی از اپراتور اول تلفن همراه مطرح کرد.  این بازیگر پرافتخار سینمای ایران در واکنش به توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول در دورترین نقاط کشور و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات توسط همراه اول، ابراز امیدواری کرد روزی روستای «چارلی» که در آن متولد شده است نیز دارای اینترنت همراه شود.

روابط عمومی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - همراه اول اعلام می‌کند که با گذشت کمتر از سه هفته، همراه اول به همین درخواست پاسخ داد و در راستای شعار «تحقق رویای دیجیتال» خود روستای چارلی و چندین روستای اطراف آن را به آخرین نسل از فناوری اینترنت تلفن همراه مجهز ساخت: «همراه اول در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - تلاش است اینترنت همراه را به تمامی نقاط کشور گسترش دهد و در راستای همین هدف، روستای چارلی و دیگر روستاهای اطراف از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان را به آخرین نسل از فناوری تلفن همراه مجهز کرده است.»

«مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل شرکت ارتباطات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - سیار ایران ضمن دستور به اجرای این پروژه توسعه‌ای در روستای مذکور، عملا با برداشتن گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور اول موافقت کرد تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - الگویی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در شرایط سخت باشد.

مراسم افتتاح سایت نسل ۴ روستای چارلی امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور بازیگر پرآوازه کشورمان، پرویز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - پرستویی و همچنین «کیومرث حاجی رحیمیان» مدیرکل ارتباطات همراه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - اول و جمعی از مسئولان محلی در این روستا برگزار و تست سرعت در آن منطقه گرفته شد.

پرستویی در این مراسم که با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - استقبال چشم‌گیر ساکنان روستای چارلی مواجه شد، اظهار کرد: «دیروز عصر اینترنت موبایلم را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - در این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - نقطه که سایت نصب شده است، چک کردم. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - این سایت سرعتی مطابق استاندارد پایتخت را به مردم کبودرآهنگ هدیه داده است و همین موضوع باعث شده روح جوانان این منطقه از کشور شاد شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone