🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21664.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پایداری شبکه ایرانسل با وجود وقوع زلزله در بیرم

زلزله‌های ناگوار دیشب که در استان فارس و در محدوده شهر بیرم رخ داد، نگرانی‌های زیادی برای آحاد جامعه ایجاد کرده و در این بین نگرانی پیرامون از بین رفتن راه‌های ارتباطی ساکنین این مناطق ...

زلزله‌های ناگوار دیشب که در استان فارس و در محدوده شهر بیرم رخ داد، نگرانی‌های زیادی برای آحاد جامعه ایجاد کرده و در این بین نگرانی پیرامون از بین رفتن راه‌های ارتباطی ساکنین این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - مناطق نیز از همان دقایق ابتدایی زلزله وجود داشت. ایرانسل اعلام کرده که با پایش ۲۴ ساعته شبکه خود، تمامی راه‌های ارتباطی این اپراتور در این منطقه زلزله‌زده پایدار هستند.

ایرانسل در متن بیانیه‌ای که منتشر ساخته تاکید کرده با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران

زلزله‌های شب گذشته، سه‌شنبه ۲۰ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - خرداد ماه، در محدودۀ شهر بیرم در استان فارس و در عمق ۱۰ و ۱۱ کیلومتری زمین روی داده‌اند.

شایان ذکر استایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ‌شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - مشترکان به حداقل ممکن برسد.

- تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آمل استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone