🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21636.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شبکه 5G، مانع اصلی عرضه گوشی‌های قاتل پرچمدار قدرتمند

سالانه گوشی‌های پرچمدار زیادی روانه بازار می‌شوند و در این میان با گوشی‌های مواجه شده‌ایم که عنوان «قاتل پرچمدار» را یدک می‌کشند. اما امسال موضوع کمی متفاوت است، چرا که شرکت‌ها برای کاهش قیمت پرچمدارهای ...

سالانه گوشی‌های پرچمدار زیادی روانه بازار می‌شوند و در این میان با گوشی‌های مواجه شده‌ایم که عنوان «قاتل پرچمدار» را یدک می‌کشند. اما امسال موضوع کمی متفاوت است، چرا که شرکت‌ها برای کاهش قیمت پرچمدارهای تقریبا ارزان قیمت خود مجبور به استفاده از قطعات قدرتمند سال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - گذشته مانند چیپست اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - ۸۵۵ پلاس شده‌اند.

پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G تبدیل به ترند این روزهای دنیای موبایل شده و بدون هیچ شکی استفاده از مودم 5G، قیمت گوشی‌های پرچمدار را افزایش داده است. اپراتورها پیش از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - اینکه تولیدکنندگان قادر به ساخت گوشی‌های 5G باشند، این شبکه ارتباطی را تبلیغ کردند که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - همین موضوع باعث فشار مضاعف روی شرکت‌های سازنده گوشی‌های موبایل شد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم 5G باعث شده گوشی‌های قاتل پرچمدار نسبت به سال گذشته قدرت کمتری داشته باشند، چرا که اگر نیاز به یک گوشی قدرتمند با شبکه ارتباطی 5G داشته باشید، باید پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ را به همراه مودم جداگانه اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - X55 سفارش دهید.

نیاز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - اینترنت 5G، افزایش کیفیت نمایشگر و دوربین‌ها باعث شده بسیاری از سازندگان به سراغ پردازنده‌های قدرتمند بروند که گزینه‌ای غیر از اسنپدراگون ۸۶۵ ندارند. این موضوع باعث شده گوشی‌های پرچمدار امسال قیمت بالاتری نسبت به سال گذشته داشته باشند، البته این موضوع درباره ال جی صادق نیست. در جدول زیر قیمت برخی پرچمدارهای امسال و سال گذشته را مشاهده می‌کنید:

دستگاه چیپست سال عرضه قیمت پایه

ال جی V50 ThinQ

کوالکام اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - ۸۵۵ ۲۰۱۹

۹۹۹ دلار

ال جی V60 ThinQ کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵

۲۰۲۰

۹۵۰ دلار

سامسونگ گلکسی S10 کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ ۲۰۱۹ ۸۹۹ دلار
سامسونگ گلکسی S20 کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ۲۰۲۰

۹۹۹ دلار

شیائومی Mi 9 کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ ۲۰۱۹ ۴۴۹ یورو
شیائومی Mi 10 کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ۲۰۲۰ ۷۹۹ یورو
سونی اکسپریا ۱ کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ ۲۰۱۹

۹۵۰ دلار

سونی اکسپریا ۱ مارک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - ۲ کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ۲۰۲۰

۱۲۰۰ دلار

ریلمی X2 پرو کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - پلاس ۲۰۱۹ ۳۹۹ یورو
ریلمی X50 پرو کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ۲۰۲۰

۵۹۹ یورو

رد مجیک 3S کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ۲۰۱۹

۴۷۹ دلار

رد مجیک 5G کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ۲۰۲۰

۵۷۹ دلار

در کنار افزایش قیمت پرچمدارها، ترند دیگری نیز در حال پیدایش است که می‌تواند تعادل را به بازار برگرداند. شرکت‌ها به سراغ بهینه‌سازی قطعات برای تولید گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - بالارده با عملکرد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - قابل قبول و قیمت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - مناسب رفته‌اند. شنیده‌ها از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - عرضه گوگل پیکسل ۵ با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و مودم اسنپدراگون X52 و قیمت ۶۹۹ دلاری حکایت دارند. ال جی نیز از چیپست اسنپدراگون 765G در گوشی «ولوت» استفاده کرده است.

در مقابل این برندها، شرکت‌هایی مانند ریلمی به سراغ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - پردازنده‌های پرچمدار سال گذشته رفته‌اند که برای مثال می‌توان به گوشی ریلمی X3 سوپرزوم با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اشاره کرد. در حالی که شاید برخی چنین محصولاتی را به علت عدم استفاده از جدیدترین پردازنده‌های بازار پرچمدار تلقی نکنند، عدم خرید قطعات جداگانه مانند مودم 5G کاهش قیمت آن‌ها را در پی دارد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان

ریلمی در این محصول خود برای کاهش قیمت تنها به استفاده از پردازنده پرچمدار سال گذشته اکتفا نکرده و تصمیم گرفته آن را بجای نمایشگر OLED، به پنل LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز مجهز کند. این دستگاه همچنین از ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X بهره می‌برد. از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - دیگر قربانیان این محصول می‌توان به فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی «سوپردارت» اشاره کرد که جای خود را به فناوری ۳۰ واتی داده است.

وان پلاس مطرح‌ترین شرکت در زمینه ساخت پرچمدار با قیمت مقرون به صرفه محسوب می‌شد که این شرکت نیز امسال قیمت محصولات خود را افزایش داد و گران‌ترین پرچمدار خود تا به امروز را وارد بازار کرد. این احتمال وجود دارد که وان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - پلاس برای رقابت با شرکت‌هایی مانند ریلمی به سراغ توسعه گوشی ارزان قیمت‌تری برای ادامه سال جاری میلادی برود.

نظر شما درباره خرید گوشی‌های هوشمند جدید با مشخصات فنی پرچمدارهای سال گذشته چیست؟ آیا حاضرید برای خرید محصولی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - با قیمت پایین‌تر، از پردازنده قدیمی‌تر و ضعیف‌تر استفاده کنید؟ نظر خود را با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گرگان استان گلستان - ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالم که بتوانم اعلام کنم که خدماتی که توسط مجموعه تعمیرچی در شهر گرگان برای تعمیر لباسشویی بلومبرگ WANF-91430A در منطقه الغدیر به مشتریان ارائه می شود، بسیار حرفه ای و عالی است. من به عنوان یکی از مشتریان راضی و خوش شانس از این خدمات برخوردار شدم و همچنان در حال استفاده از لباسشویی تعمیر شده هستم. با تشکر از تیم تعمیرکاران ماهر و حرفه ای تعمیرچی برای همه کاری سختی که برای رضایت مشتریانشان انجام می دهند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone