🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21633.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ نمایش تبلیغات را در اپ‌ها و قفل صفحه آزمایش می‌کند

بر اساس تصاویری که کاربران کره‌ای در فروم رسمی سامسونگ به اشتراک گذاشته‌اند، سامسونگ در تصمیمی جنجالی احتمالاً قصد نمایش تبلیغات ۱۵ ثانیه‌ای اجباری در قفل صفحه گوشی‌های گلکسی را دارد. تعدادی از کاربران تصاویری ...

بر اساس تصاویری که کاربران کره‌ای در فروم رسمی سامسونگ به اشتراک گذاشته‌اند، سامسونگ در تصمیمی جنجالی احتمالاً قصد نمایش تبلیغات ۱۵ ثانیه‌ای اجباری در قفل صفحه گوشی‌های گلکسی را دارد.

تعدادی از کاربران تصاویری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را در نسخه کره‌ای فروم سامسونگ ارسال کرده‌اند که نشان می‌دهد این شرکت در حال آزمایش نمایش تبلیغ در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اپلیکیشن هواشناسی گوشی‌های گلکسی است. محل قرارگیری تبلیغ در تصاویر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فرق می‌کند، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به طور گسترده تبلیغات را در نسخه ۲.۵ رابط کاربری One UI نمایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دهد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در تصویر دیگری که کاربران ارسال کرده‌اند، تبلیغ در قفل صفحه و با تایمر نمایش داده شده است:

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

ظاهراً نمایش تبلیغ ۱۵ ثانیه طول می‌کشد و هیچ راهی برای رد کردن آن وجود ندارد. هنوز ویدیویی از تبلیغات منتشر نشده تا بتوان چگونگی نمایش آن‌ها را دید، ولی ظاهراً کاربران باید تبلیغ را قبل از باز کردن قفل صفحه تا انتها تماشا کنند.

تصمیم سامسونگ به نمایش تبلیغات آن هم در قفل صفحه و اپ‌های گوشی، بسیار جسورانه است و شکایت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بسیاری از کاربران را به دنبال خواهد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داشت. با اینکه در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت گفت که نسخه‌های آینده رابط کاربری One UI حتماً تبلیغات اجباری را نمایش می‌دهند، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ولی در صورتی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که سازنده کره‌ای دست به چنین کاری بزند، قطعاً مایه دردسر و عذاب کاربران خواهد شد.

جالب اینکه اوایل سال جاری میلادی زمانی که یکی از کاربران کره‌ای از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های اختصاصی گوشی‌های سامسونگ در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فروم رسمی این شرکت گلایه کرد، یکی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سخنگویان این شرکت در پاسخ گفت که سامسونگ برای توسعه قابلیت‌های جدید و ارائه سرویس پایدار به درآمد ناشی از تبلیغات نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone