🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16004.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بکارگیری هوش مصنوعی برای شناسایی سریع‌تر افراد گم شده در جنگل [تماشا کنید]

پیدا کردن سریع افراد گم شده در جنگل‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مرز بین مرگ و زندگی را تعیین می‌کند. اما چگونه می‌توان در جنگل‌های وسیع و خطرناک مجروحین را به سرعت ...

پیدا کردن سریع افراد گم شده در جنگل‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مرز بین مرگ و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - زندگی را تعیین می‌کند. اما چگونه می‌توان در جنگل‌های وسیع و خطرناک مجروحین را به سرعت پیدا کرد؟ گروهی از محققان سیستمی مبتنی بر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - هوش مصنوعی توسعه داده‌اند که با افزایش توانایی دوربین‌های حرارتی سنتی، شناسایی افراد را در جنگل‌های انبوه آسان‌تر می‌کند.

گروهی از محققان دانشگاه یوهانس کپلر اتریش با استفاده از هوش مصنوعی، توانایی دوربین‌های حرارتی بکار رفته در جستجوی افراد گم شده در جنگل‌ها را ارتقا دادند. محققان می‌گویند با استفاده از شبکه یادگیری عمیق می‌توان با سرعت بالا افراد گم شده و مجروحان گیر افتاده در جنگل‌های متراکم را پیدا کرد.

تیم‌های امدات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - و نجات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - معمولاً برای پیدا کردن افراد گم شده در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - جنگل‌ها از هلیکوپتر استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از دوربین‌های دوچشمی و حرارتی محیط جنگل را اسکن کرده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - به دنبال افراد گم شده می‌گردند. دوربین‌های حرارتی با تشخیص گرمای بدن، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - عملیات شناسایی را آسان‌تر می‌کنند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - البته دوربین‌های حرارتی در برخی موارد به خاطر پوشش گیاهی گسترده یا تابش نور خورشید، خطا کرده و نمی‌توانند افراد را تشخیص دهند. حال محققان با استفاده از هوش مصنوعی در پی حل این مشکل در دوربین‌های حرارتی هستند.

در این روش دوربین نصب شده روی هلیکوپتر یا پهپاد چندین تصویر حرارتی از منطقه می‌گیرد. سپس هوش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - مصنوعی با حذف نسبی برگ‌های درختان، افزایش عمق میدان و اصلاحات دیگر، تصویری واضح‌تر تحویل داده و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - شناسایی افراد روی زمین را آسان‌تر می‌کند. محققان دقت این سیستم را در شناسایی افراد بین ۸۷ تا ۹۵ درصد اعلام کرده‌اند در مقایسه با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - دقت ۲۵ درصدی دوربین‌های حرارتی سنتی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌رود.

محققان می‌گویند این سیستم جهت استفاده توسط تیم‌های امداد و نجات آماده، نیروهای اعمال قانون، ارتش یا تیم‌های کنترل جمعیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - حیوانات آماده بهره‌برداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone