🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14779.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت ۱۰ اس شیائومی احتمالا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بزودی از راه می‌رسد

حساب رسمی ردمی هند در توییتر تصویری از جعبه گوشی هوشمندی منتسب به ردمی نوت ۱۰ اس به اشتراک گذاشته است که برخی مشخصات آن را پیش از تاریخ عرضه عمومی نشان می‌دهد. هر چند ...

حساب رسمی ردمی هند در توییتر تصویری از جعبه گوشی هوشمندی منتسب به ردمی نوت ۱۰ اس به اشتراک گذاشته است که برخی مشخصات آن را پیش از تاریخ عرضه عمومی نشان می‌دهد.

هر چند در این توییت به نام گوشی خاصی اشاره نشده اما به نظر می‌رسد برخی مشخصات اصلی آن به گوشی ردمی نوت ۱۰ اس مرتبط باشد.

تصویر به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - احتمالی از جعبه گوشی ردمی نوت ۱۰ اس برخی مشخصات اصلی گوشی آینده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - این شرکت را تایید می‌کند. پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 12.5، طول عمر بهتر باتری، دوربین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - پیشرفته از جمله مشخصاتی است که روی جعبه این گوشی به آن‌ اشاره شده است.

انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۰ اس در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد، تراشه هلیو G95 مدیاتک، حداکثر ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - نسخه سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - وات در دسترس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - کاربران قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان

ماژول دوربین چهارگانه این گوشی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج مجهز بوده و از دوربین سلفی ۱۳ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - مگاپیکسلی بهره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - می‌برد.

شیائومی پیش از این از گوشی‌های هوشمند اقتصادی ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ پرو مکس در بازار هند رونمایی کرده است. پس از آن سایر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - مدل‌های این خانواده از جمله ردمی نوت ۱۰ ۵G و نوت ۱۰ اس برای بازار جهانی رونمایی شدند. با این وجود براساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی ردمی نوت ۱۰ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - اس قرار است بزودی در کشور هند عرضه شود.

در نهایت انتظار می‌رود این گوشی با پیکربندی‌های ۶۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم یا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۲۸ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم یا ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم در آینده‌ای نزدیک عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone