🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31184.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مردی ژاپنی با یک هولوگرام مجازی ازدواج کرد

در دورانی که ازدواج به امری عجیب و باورنکردنی تبدیل شده اکنون ژاپنی ها جایگزین جالبی برای این مرحله از زندگی انتخاب کرده اند. در حال حاضر بسیاری از کاربران ژاپنی با کاراکتر‌های خیالی ازدواج ...

در دورانی که ازدواج به امری عجیب و باورنکردنی تبدیل شده اکنون ژاپنی ها جایگزین جالبی برای این مرحله از زندگی انتخاب کرده اند. در حال حاضر بسیاری از کاربران ژاپنی با کاراکتر‌های خیالی ازدواج کرده‌اند. برای مثال طبق آخرین گزارشات، شخصیت هاتسونه میکو شرکت Crypton Future، به همسری ۳۷۰۰ نفر از مردم ژاپن درآمده است. حال فردی ۳۵ ساله قدم رو به جلو گذاشته و مراسم عروسی هم برای این ازدواج با هولوگرام برگزار کرده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

آکی‌هیکو کوندو در نگاه اول، یک مدیر مدرسه معمولی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است اما اگر به او نزدیک شوید، متوجه خواهید شد که او با یک هولوگرام مجازی ازدواج کرده است. همسر جدید آکی‌هیکو، یک خواننده‌ی مجازی ۱۶ ساله به نام هاتسونه میکو است که موهای آبیش را به مدل دم موشی می‌بندد و اصولاً لباس هایش را خودش می‌دوزد، چون هیچ مغازه‌ای چنین لباس‌های عجیبی نمی‌فروشد.

یک کمپانی به اسم Gatebox، هولوگرام ۲۸۰۰ دلاری این کاراکتر را برای کامپیوتر‌های رومیزی تولید کرده و این مسئله موجب شده که بسیاری از کاربران ژاپنی با این شخصیت مجازی ازدواج کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از آنجایی که آکی‌هیکو نمی توانسته حلقه‌ی ازدواج را به دست - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هولوگرام مورد علاقه‌اش بیاندازد، مجبور شده از عروسک هاتسونه در مراسم ازدواج استفاده کند اما مشکل اینجاست که حلقه‌ی عروسی به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندازه‌ی مچ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دست عروس خانم بوده است.

آکی‌هیکو به قدری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از این وصلت خوشحال بوده که مادر و بسیاری آشنایانش را به مراسم ازدواج دعوت کرده است. جالب اینجاست که او برای این مراسم، مبلغی معادل ۱۷۶۰۰ دلار خرج کرده تا این شب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را به رویایی‌ترین شب زندگی عروس خانم بدل کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

آکی‌هیکو همیشه در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تمامی زندگی به سختی می توانسته با دخترها ارتباط برقرار کند یا حرف بزند. به همین دلیل کلاً علاقه‌ی خود برای ایجاد ارتباط با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگران را کم کم از دست داده است.

گفته می‌شود این مدیر مدرسه بارها توسط دوستان و همکارانش اذیت شده و از این رو به آغوش هاتسونه پناه آورده است. البته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این ازدواج از لحاظ قانونی، رسمیت ندارد اما آکی‌هیکو اهمیتی به این مسئله نمی دهد و به هاستونه قول داده تا آخر عمر وفادار خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی مجیک Magic wash WM701400 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone