🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31167.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های جدید نوکیا احتمالا ۱۴ آذرماه در رویداد HMD رونمایی خواهند شد

بعد از برگزاری رویداد‌های مختلف در سال ۲۰۱۸، شرکت HMD Global اعلام کرد که یک رویداد دیگر را ۱۴ آذرماه در شهر دوبی برگزار خواهد کرد. سرپرست فروش HMD Global «جوهو سارویکاس» برگزاری این رویداد ...

بعد از برگزاری رویداد‌های مختلف در سال ۲۰۱۸، شرکت HMD Global اعلام کرد که یک رویداد دیگر را ۱۴ آذرماه در شهر دوبی برگزار خواهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرد.

سرپرست فروش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - HMD Global «جوهو سارویکاس» برگزاری این رویداد را در پستی توییتری تایید کرد و در توییت خود از هشتگ ExpectMore استفاده کرد. این هشتگ به این معناست که باید منتظر اتفاقی خاص در این رویداد باشیم.

HMD هنوز مواردی که در این رویداد معرفی خواهند شد را اعلام نکرده است. اما - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - اگر روشنایی پوستر معرفی شده‌ی این رویداد را کمی بیشتر نمایید، می‌توانید در آن نوکیا 7.1 را مشاهده کنید.

البته در برخی دیگر از خبرگزاری‌ها، با روشن کردن پوستری که در ادامه مشاهده می‌کنید، به نتایج جالب دیگری رسیده‌اند. بسیاری پس از روشن کردن تصویر منتشر شده اینطور تعبیر کرده‌اند که گوشی سمت چپ و وسط دارای بریدگی نمایشگر هستند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - در حالی که تلفن سمت راست فاقد این بریدگی است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان

از طرفی انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 8.1 با بریدگی نمایشگر عرضه شود و همچنین نوکیا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - 7.1 پلاس هم هنوز معرفی نشده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - (البته در چین تحت عنوان X7 در دسترس قرار دارد). علاوه بر این باید منتظر یک نوکیا 2.1 هم باشیم که احتمالا آن هم از بریدگی نمایشگر بهره‌مند خواهد بود.

به هر ترتیب، خبرگزاری‌های معتبر پیش‌بینی می‌کنند که پوستر منتشر شده نمایی از نوکیا 7.1 است که قرار است فروش آن در امارات متحده‌ی عربی اعلام گردد.

البته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نباید این موضوع را از یاد ببریم که نوکیا 7.1 ماه گذشته معرفی شد و همین حالا می‌توان آن را در وبسایت نوکیا مشاهده کرد. بعید به نظر می‌رسد که HMD Global تنها به دنبال رونمایی از این گوشی باشد و احتمال معرفی یک گوشی جدید دور از ذهن نیست. با توجه به شایعات اخیر و همچنین مشاهده شدن نمرات نوکیا 8.1 در گیک بنچ، می‌توان بیش از هر مدل دیگری در انتظار نوکیا 8.1 بود.

این تلفن هوشمند قرار است نمونه‌ای بین المللی از نوکیا X7 باشد که فقط در چین وجود دارد و انتظار می‌رفت تا اواخر سال معرفی نشود. این دستگاه همراه با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد و از چیپ اسنپدراگون ۷۱۰ بهره‌مند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone