🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31170.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت 20 بهترین شارژدهی باتری را میان پرچمداران 2018 دارد

هواوی میت 20 که مدل ارزان‌تر میت 20 پرو است، در کنار دیگر مدل‌های آخرین سری میت تنها گوشی اندرویدی مجهز به چیپ 7 نانومتری محسوب شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه مصرف بهینه انرژی ...

هواوی میت 20 که مدل ارزان‌تر میت 20 پرو است، در کنار دیگر مدل‌های آخرین سری میت تنها گوشی اندرویدی مجهز به چیپ 7 نانومتری محسوب شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه مصرف بهینه انرژی دارد.

این باتری قوی باعث شده هواوی میت 20 بهترین امتیاز باتری را میان تمام پرچمداران موجود در بازار دریافت کند. همان‌طور که در لیست زیر می‌بینیم با ۱۴ ساعت و ۲۶ دقیقه، این گوشی بسیار بالاتر از سایر پرچمداران 2018 قرار گرفته است.

نزدیک‌ترین گزینه به میت 20 نسخه ارزان‌تر آیفون‌های 2018 یعنی آیفون XR است که البته آن هم با ۱۱ ساعت و ۱ دقیقه، فاصله زیادی با رقیب چینی خود دارد. بنابراین شما می‌توانید ۲ روز کامل میت 20 را بدون شارژ کردن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - استفاده کنید اما گوشی‌های دیگر باید روزی یک بار شارژ شوند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران
بعد از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - میت 20 و آیفون XR رتبه بعدی به دیگر پرچمدار جدید اپل یعنی آیفون XS Max تعلق دارد.

حتی در زمینه مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل هم این گوشی عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارد و شما - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - می‌توانید باتری بزرگ آن را تنها در زمان یک ساعت و نیم به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - طور کامل شارژ کنید. نکته جالب در رابطه با این بخش به مدت زمان بیشتر از ۳ ساعتی برمی‌گردد که برای شارژ شدن آیفون‌های 2018 مورد نیاز است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران
میت ۲۰ در زمینه مدت زمان مورد نیاز برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شارژ کامل هم جلوتر از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - رقبا است.

بدون شک یکی از دلایل اصلی مصرف بهینه باتری میت 20 به استفاده از معماری ۷ نانومتری برمی‌گردد که جدا از تاثیر گذاشتن روی سرعت انتقال و پردازش، مصرف انرژی را هم ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. در ضمن، این گوشی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تنها موبایل اندرویدی مجهز به این معماری محسوب می‌شود.

هواوی طی ماه‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در بازار فروش گوشی‌های هوشمند به ثبت رسانده است. با وجود آن که بازار موبایل در رکورد به سر می‌برد، این کمپانی چینی طی سه ماه‌ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مالی گذشته هم روند مثبت خود را ادامه داده و با فاصله تقریبی ۵ میلیون واحد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نسبت به اپل، دومین برند پرطرفدار گوشی در دنیا محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone