🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42769.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلتفرم واقعیت افزوده ARCore را معرفی کرد

چند ماه قبل در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل ARKit را معرفی کرد تا برای نخستین بار به عرصه واقعیت افزوده (Augmented Reality) قدم بگذارد. عرضه iOS 11 که سازگاری کاملی با این فناوری دارد هم ...

چند ماه قبل در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل ARKit را معرفی کرد تا برای نخستین بار به عرصه واقعیت افزوده (Augmented Reality) قدم بگذارد. عرضه iOS 11 که سازگاری کاملی با این فناوری دارد هم می تواند راه را برای توسعه اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها و کاربردهای بیشتر AR در محصولات اپل باز کند.

گوگل هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خوبی از پتانسیل فوق العاده بالای AR آگاه است و به همین دلیل، امروز پلتفرم واقعیت افزوده جدید خودش را به نام ARCore معرفی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در ابتدا باید بگوییم که ARCore با پروژه واقعیت افزوده دیگر گوگل یعنی تانگو (Tango) تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دارد. تانگو به سخت افزار خاصی مانند حسگرها و دوربین ها نیازمند است، اما ARCore را می توان در موبایل های عادی نیز به کار گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ARCore از همین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حالا در دسترس کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و می توان از آن روی موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های پیکسل یا گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به اندروید 7.0 نوقا بهره گرفت. انتظار می رود این پلتفرم نهایتاً به میلیون ها دستگاه اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سازندگان مختلف نیز راه یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پلتفرم ARCore بر مبنای جاوا/OpenGL، یونیتی و آنریل توسعه یافته است

همانند ARKit، پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ARCore گوگل هم بر مبنای Java/OpenGL و موتورهای گرافیکی یونیتی و آنریل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توسعه یافته و سه قابلیت مهم را در خود دارد: ردیابی حرکات (استفاده از دوربین موبایل برای تشخیص موقعیت در اتاق)، درک محیط (تشخیص سطوح افقی) - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و برآورد نور (برای نورپردازی و تشکیل سایه اشیاء مجازی روی محیط واقعی).

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

گوگل می گوید توسعه ابزارهای سه بعدی نظیر Blocks و Tilt Brush را هم در دستور کار قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا توسعه دهندگان بتوانند به خلق محتوای AR و استفاده از آنها در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ARCore بپردازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

زمانی که اپل در WWDC پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ARKit را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد، «کرگ فدریکی» آن را «بزرگ ترین پلتفرم واقعیت افزوده در جهان» نامید، اما از آنجا که تعداد دیوایس های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اندرویدی در مقایسه با محصولات مبتنی بر iOS بسیار بیشتر است، به نظر می رسد ادعای مدیر ارشد گوگل دیگر صحت نداشته باشد.

در ادامه ویدیوهایی از نحوه عملکرد پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone