🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31169.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف عجیب وزیر امنیت سایبری ژاپن: هرگز از کامپیوتر استفاده نکرده ام

معمولاً انتظار می رود فردی که پست مهمی در وزارت خانه ای را عهده دار می شود علاوه بر دانش سیاسی کافی، در حوزه کاری خود هم خبره باشد با این حال ظاهراً در ژاپن ...

معمولاً انتظار می رود فردی که پست مهمی در وزارت خانه ای را عهده دار می شود علاوه بر دانش سیاسی کافی، در حوزه کاری خود هم خبره باشد با این حال ظاهراً در ژاپن شرایط فرق می کند چرا که نخست وزیر امنیت سایبری این کشور اعتراف کرده که هرگز از کامپیوتر استفاده نکرده است.

قانون گذاران ژاپنی از این ادعای «یوشیتاکا ساکورادا» 68 ساله متعجب شده اند. ماجرا از آن جایی آغاز شد که دیروز از ساکورادا در مورد فناوری های ابتدایی حافظه های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - USB در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیروگاه های هسته ای سوال شد. وزیر اما در پاسخ دستپاچه شده بود:

«من جزئیات را به خوبی نمی دانم بنابر این به نظرتان چطور است اگر در صورت نیاز یک متخصص به سوالتان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - پاسخ دهد؟»

شنیدن این حرف - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ها از مردی که خود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - قرار بود متخصص باشد عجیب به نظر می رسید. در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ادامه او اعلام کرده که از سن 25 سالگی کسب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - و کار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود را به راه انداخته و دستورات خود را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - به منشی ها و کارمندانش داده و به این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ترتیب هرگز از کامپیوتر استفاده نکرده است. همچنین به کارمندان خود دستور داده که تنها در صورت نیاز از کامپیوتر استفاده کنند. ساکورادا در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - این باره گفته: «من با کامپیوتر تایپ نمی کنم».

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

این اولین باری نیست که سیاستمدار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ژاپنی جنجال بر انگیز شده. پیش از این درباره المپیک تابستانی 2020 که قرار است در توکیو برگزار شود یکی از روزنامه های ژاپنی در مورد ساکورادا گفته بود: «او سابقه پاسخ های گیج کننده را دارد». این ادعا پس از آن مطرح شد که گفته شد ساکورادا «از خود نشانه هایی از عدم درک مسائل پایه مرتبط با مراسم را بروز داد»

به عقیده وبسایت انگجت این نظرات ساکورادا موجب خجالت ژاپنی هایی شده است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - که کشورشان به عنوان یکی پیشروهای نوآوری در زمینه فناوری به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone