🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31164.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رگولاتوری ۴۰ هزار سیم کارت ارسال پیامک تبلغاتی را مسدود کرد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع سرویس بیش از ۴۰ هزار سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی خبر داد. «حسین فلاح جوشقانی» توضیح داد که این سازمان برای شناسایی سیم کارت‌هایی که ...

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع سرویس بیش از ۴۰ هزار سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی خبر داد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - «حسین فلاح جوشقانی» توضیح داد که این سازمان برای شناسایی سیم کارت‌هایی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نسبت به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده می‌کنند، از فرآیندهای هوش مصنوعی و تحلیل رفتار مشترکان استفاده کرده‌است و در این زمینه طبق دستورالعملی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به اپراتورها ابلاغ شده‌است ارسال‌کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی از سیم‌کارت‌های شخصی شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه این مشترکان از سیم کارت‌شان تنها برای ارسال پیامک انبوه استفاده کرده و سرویس دیگری را فعال نمی‌کنند، به مهر گفت:

«برمبنای حجم زیادی از پیامک که فعال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می شود این تخلف قابل شناسایی است و اپراتورها این شماره ها را گزارش می‌کنند. تخلف به صفر نمی‌رسد و ارسال پیامک تبلیغاتی ناخواسته نیز نوعی تخلف محسوب می‌شود. براین اساس در صورت دریافت شکایت و درخواست از مردم نسبت به قطع سرویس پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام می‌کنیم.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به گفته او در سامانه ستاره هشتصد (*۸۰۰) بالغ بر ۳۰ میلیون نفر خواستار قطع دریافت پیامک تبلیغاتی شده‌اند و این تعداد مشترک در لیست سیاه قرار گرفته‌اند تا برایشان پیامک تبلیغاتی ارسال نشود:

«اما ممکن است با راه اندازی سرویس جدید، در برخی مواقع، مشترکان به طور مجدد پیامک تبلیغی دریافت کنند که البته این موضوع مقطعی بوده و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پس از به روزرسانی سیستم، بار دیگر شماره آنها در لیست سیاه قرار می گیرد و پیامکی دریافت نخواهند کرد. سیستم اپراتورها در سامانه ۸۰۰ ممکن است آنلاین نباشد اما به‌روز می‌شود و درصورت درخواست مشترک، به سرعت نسبت به قطع دریافت پیامک‌های تبلیغاتی اقدام می‌کند.»

در چند ماه گذشته تلاش رگولاتوری برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر شد، چنانکه این سازمان تا هفتم آبان ماه جاری، ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم کارت شخصی را به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی، قطع کرد. روندی که طبق گفته جوشقانی ادامه‌دار خواهد بود.

پرداخت خسارت ۳۳ میلیاردی مشترکان سرویس‌های ارزش افزوده، موضوع دیگری بود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که رئیس رگولاتوری درباره آن صحبت کرد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وی با بیان اینکه مبلغ ٣٣ میلیارد تومان از این کلاهبرداری به حساب مشترکان بازگردانده شد، افزود: «این شکایت باید از طریق فرایندهای قضایی پیگیری شود. در این زمینه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وزارت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارتباطات تذکرات لازم را انجام داده و اپراتورها هم خسارات را جبران کرده و مابقی موارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باید توسط مراجع قانونی دنبال شود.»

گفتنی‌ست که آذری جهرمی شهریور ماه امسال، عضویت ناخواسته کاربران در سرویس‌های ارزش افزوده را تائید و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که اپراتورهای موبایل در این کلاهبرداری مشارکت نداشته‌اند منتها ضعف‌هایی در سامانه فنی آنها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که به برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارزش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افزوده اجازه کلاهبرداری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone