🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31176.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک جدید AMD Radeon RX 590 به همراه سه بازی رایگان عرضه می‌شود

دو سال پیش بود که AMD معماری گرافیک پولاریس را معرفی کرد و تا کنون در محصولات بسیاری از آن بهره برده است. حالا این شرکت آمریکایی از کارت گرافیک جدید و میان رده ای ...

دو سال پیش بود که AMD معماری گرافیک پولاریس را معرفی کرد و تا کنون در محصولات بسیاری از آن بهره برده است. حالا این شرکت آمریکایی از کارت گرافیک جدید و میان رده ای رونمایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - کرده که با استفاده از همان معماری، به رقابت با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - انویدیا GTX 1060 خواهد پراخت.

محصول جدید تحت عنوان «Radeon RX 590» با قیمت 279 دلار، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - فاصله میان کارت گرافیک های اقتصادی و پرچمدارانی همچون Radeon RX Vega را پر کرده و برای کاربرانی با این بودجه، که طبق آمارهای AMD یک سوم کل گیمرها را شامل می شوند، انتخاب مناسبی به شمار می رود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران

RX 590 با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - معماری 12 نانومتری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - و 8 گیگابایت حافظه GDDR5 (مانند مدل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - RX 580) به میدان آمده اما فرکانس پایه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - در آن از 1257 مگاهرتز به 1469 مگاهرتز ارتقا یافته و در حالت Boost نیز توانایی دستیابی به فرکانس 1545 مگاهرتز را دارد (در مقابل 1340 مگاهرتز نسخه قبلی).

کارت گرافیک جدید از معماری 12 نانومتری و 8 گیگابایت حافظه GDDR5 بهره می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - برد

البته با وجود بهبود عملکرد، AMD همچنان رزولوشن 1080p را هدف قرار داده و می گوید در حال حاضر، گیمرها بیشتر به دنبال خروجی پویا و زنده هستند. این شرکت در رویداد معرفی محصول از بازی های Shadow of the Tomb Raider و Monster Hunter World نیز یاد کرده که هر دو، از جمله بازی های قوی (از منظر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - گرافیک) به شمار می روند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران

AMD اظهار داشته که کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 6GB بازی Shadow of the Tomb Raider را با FPS (نرخ بازنشانی فریم)میانگین 59 نمایش می دهد که این رقم برای Radeon RX 590 برابر 69 فریم در ثانیه است. همچنین محصول AMD در اجرای بازی Monster - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - Hunter World نیز به نسبت رقیب، در هر ثانیه 13 فریم بیشتر بارگذاری می کند.

علاوه بر توانایی بالاتر، کارت گرافیک جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - AMD در زمینه سازگاری با مانیتورها نیز از رقیب خود پیش بوده و فناوری «FreeSync» شرکت سازنده (برای همگام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - سازی نرخ بازسازی تصویر بین نمایشگر و کارت گرافیک) در بیش از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - 500 مانیتور مختلف بازار به کار گرفته شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - است (این آمار برای فناوری G-Sync انویدیا به مراتب کمتر خواهد بود).

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران

اما تیر خلاص AMD به رقیب در عرضه باندل بازی هاییست که با خرید Radeon RX 590، نصیب گیمرها می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - شود: Devil May - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران - Cry 5 ،The Division 2 و Resident Evil 2 (با ارزش مجموعاً 180 دلار) بازی هایی هستند که با خرید کارت گرافیک جدید AMD به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بابلسر استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone