🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31177.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سرهای رباتیکی که به حالات چهره انسان واکنش می دهند [تماشا کنید]

شرکت Furhat Robotics چندی پیش از رباتی که از طریق حرکات چهره با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کرد، رونمایی نمود. این کمپانی مدعی شده که ربات آنها در واقع پیشرفته ترین ربات اجتماعی و پلتفرم هوش ...

شرکت Furhat Robotics چندی پیش از رباتی که از طریق حرکات چهره با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کرد، رونمایی نمود. این کمپانی مدعی شده که ربات آنها در واقع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشرفته ترین ربات اجتماعی و پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه‌گر جهان است. با این وجود ربات مذکور در مواجهه با فردی که بوتاکس به صورتش تزریق کرده نتوانسته حالات چهره وی را شناسایی کند و عملکرد مناسبی از خود بر جای بگذارد.

این اندروید دقیقا نحوه‌ی انسان‌ها را برای ارتباط با دیگران شبیه سازی می‌کند و با صحبت کردن، گوش دادن، عکس العمل نشان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دادن و خواندن تغییر حالات صورت افراد، تعامل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود را با انسان‌ها حفظ کند.

با این وجود مسئولین کمپانی سازنده‌ی این ربات مدعی شده‌اند ربات ‌آنها در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برابر یک گزینه‌ی به خصوص موفق نشده عملکرد مطلوبی از خود بر جای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بگذارد. آنها در مرحله‌ی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تست این ربات متوجه شدند که اندروید قادر نیست با یک سوژه به خصوص ارتباط برقرار کند.

پس از بررسی های فراوان مشخص شده که این فرد به تازگی بوتاکس تزریق کرده و به همین دلیل قسمتی از عملکرد پیشانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و پوستش را از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دست داده است. پیشانی صاف و پوست کشیده شده، موجب شده که سیستم‌های ربات قارد به تشخیص صحیح حالات صورت کاربر نشود و به همین دلیل نتواند عکس العمل درستی از خود نشان دهد.

سازندگان این ربات سریعاً دست به کار شدند تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنند و سیستم را دوباره تنظیم نمودند تا بتواند به کوچکترین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تکان عضلع نیز عکس العمل نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

Furhat با استفاده از تکنولوژی دستیار هوشمندی مشابه سیری و آلکسا یا ربات پپر کمپانی سافت بنک موفق شده، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قدمی رو به جلو بگذارد و دیوایسی برای آینده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خلق کند.

سر و صورت مجزای این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ربات می‌تواند حالات صورت کارکتر‌های مختلفی به خود بگیرد و هر کدام از آنها خصوصیات منحصر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به فردی از خود شنان خواهند داد که بسیار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به انسان‌های واقعی شباهت دارند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با خرید این محصولات همراه، کارمند یا معلم زبان برای خود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اختیار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone