🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31178.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هرمسافر تنها مجاز به واردات یک تلفن همراه با کد ملی و شماره پاسپورت است

با اتصال سامانه ثبت گوشی‌های مسافری به سامانه نیروی انتظامی، از این پس هر مسافر، تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت. «حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم ...

با اتصال سامانه ثبت گوشی‌های مسافری به سامانه نیروی انتظامی، از این پس هر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - مسافر، تنها امکان ثبت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت.
«حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - تنظیم مقررات ارتباطات از راه اندازی سامانه ثبت گمرکی گوشی‌های مسافرتی خبر داد که مسافران می‌توانند گوشی‌هایی را که با خود وارد کرده‌اند را در این سامانه رجیستر کنند.

پیش از این هر مسافر محدودیتی برای ورود گوشی موبایل به کشور نداشت و می‌توانست با کدملی خود هرتعداد گوشی وارد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - کند. اما هم اکنون با هماهنگی صورت گرفته با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - نیروی انتظامی سامانه ثبت گوشی‌های مسافری با اتصال به سامانه نیروی انتظامی راه اندازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - شد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - و از این پس هر مسافر، تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در این سامانه شخص مسافر، می‌تواند با پرداخت عوارض گمرکی نسبت به ورود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - گوشی به کشور و ثبت رجیستری آن اقدام کند، به مهر گفت:

«به این ترتیب در این سامانه تنها مسافرانی که وارد کشور می‌شوند، گوشی خود را با کارت ملی و شماره پاسپورت ثبت می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - از این طریق می‌توان جلوی ورود گوشی‌هایی که از طریق واردکنندگان موبایل و به اسم مسافری وارد کشور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - می‌شود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - را گرفت. تاکنون مشکل در اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی وجود داشت که هم اکنون این مشکل برطرف و سامانه فعال شده است که در نهایت با هماهنگی انجام شده، رجیستری و ثبت شناسه گوشی‌ها نیز اتفاق می‌افتد.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم جدید دولت برای واگذاری گوشی به نرخ دولتی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - در بازار به هر فرد با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - ارائه کارت ملی، اظهار بی‌اطلاعی کرد و تاکید کرد که مسئولیت نظارت و اعمال قوانین در بازار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر جوانرود استان کردستان - برعهده وزارت صنعت است و وزارت ارتباطات در این زمینه نقشی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone