🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31171.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سی و یکمین فرود موفق راکت فالکن 9 توسط اسپیس ایکس [تماشا کنید]

کمپانی اسپیس ایکس روز گذشته ماهواره قطری «Es’hail-2» را 32 دقیقه پس از پرتاب، با موفقیت در مدار زمین قرار داد و توانست راکت فالکن 9 مورد استفاده را هم روی یکی از کشتی های ...

کمپانی اسپیس ایکس روز گذشته ماهواره قطری «Es’hail-2» را 32 دقیقه پس از پرتاب، با موفقیت در مدار زمین قرار داد و توانست راکت فالکن 9 مورد استفاده را هم روی یکی از کشتی های خودران خود در سواحل فلوریدا فرود بیاورد؛ این سی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و یکمین فرود موفقیت آمیز راکت فالکن 9 پس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از پرتاب به شمار می رود.

اسپیس ایکس هجده مأموریت موفق در سال 2017 داشته است

پرتاب مورد بحث یک ماه پس از آخرین برنامه فضایی اسپیس ایکس انجام شد و ماهواره ارتباطی قطری ها را از آمریکا به فضا فرستاد. قرار دادن Es’hail-2 در مدار زمین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هجدهمین مأموریت اسپیس ایکس در سال 2018 بوده که با رکورد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کل سال 2017 برابری می کند و با توجه به برنامه های پیش رو تا پایان سال جاری، به احتمال قوی شاهد رکوردشکنی دیگری از سوی کمپانی تحت تملک ایلان ماسک خواهیم بود.

برای مأموریت اخیر، اسپیس ایکس از یک راکت فالکن 9 دست دوم استفاده کرده که پیش از این در پرتاب ماهواره «Telstar 19 VANTAGE» مورد استفاده قرار گرفته بود. راکت مورد بحث که حالا با موفقیت فرود آمده، مورد بازسازی قرار می گیرد و در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صورت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده مجدد از آن، به نخستین راکت فالکن 9 با انجام سه مأموریت در کارنامه خود تبدیل خواهد شد.

البته مقامات اسپیس ایکس برنامه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشخصی برای این کار دارند و قرار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است در مأموریت SSO-A برای حمل 60 ماهواره ریز به مدار زمین، از راکتی که قبلاً دو بار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد استفاده قرار گرفته بهره ببرند. لازم به ذکر است که راکت های فالکن 9 بلوک 5 اسپیس ایکس نسبت به نسخه های قبلی بهینه سازی شده و برای استفاده های مجدد نیازمند بازسازی کمتری هستند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گفتنی است ماهواره Es’hail-2 که روز گذشته در مدار قرار گرفت، سرویس خود را در منطقه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خاورمیانه و شمال آفریقا ارائه می دهد و علاوه بر کاربردهای دولتی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تجاری، به ایستگاه های رادیویی آماتور نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone