🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41827.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی از Mi MIX 2 با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد

شیائومی ساعاتی قبل از جدیدترین پرچمدار خود Mi MIX 2 طی کنفرانسی در چین رونمایی کرد. همانگونه که انتظار داشتیم حاشیه های صفحه نمایش Mi MIX 2 نسبت به نسخه قبل کمتر شده است. بدنه نسخه ...

شیائومی ساعاتی قبل از جدیدترین پرچمدار خود Mi MIX 2 طی کنفرانسی در چین رونمایی کرد. همانگونه که انتظار داشتیم حاشیه های صفحه نمایش Mi MIX 2 نسبت به نسخه قبل کمتر شده است.

بدنه نسخه معمولی این موبایل از سرامیک ساخته شده و اطراف آن را قابی فلزی فراگرفته است اما در ساخت بدنه «نسخه ویژه» با 8 گیگابایت رم، از سرامیک یکپارچه استفاده شده و روی لبه های سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت با روکش طلا پوشانده شده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

این فبلت از صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزلوشن +FullHD و نسبت تصویر 18:9برخوردار شده که از اغلب موبایل های با صفحه نمایش بزرگ باریکتر است.

قلب تپبنده Mi MIX 2 را یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - چیپست اسنپدراگون 835 و پردازشگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرافیکی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - ادرنو 540 تشکیل می دهند. وظیفه تامین انرژی نیز برعهده باتری 3400 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلی آمپری قرار داد که به لطف شارژ سریع در مدت کوتاهی شارژ خواهد شد. دوربین اصلی این موبایل از سنسور IMX386 سونی بهره گرفته و تصاویر را با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت می کند، دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

Mi MIX 2 به صورت پیش فرض با اندروید نوقا و رام MIUI 9 عرضه می شود. گفتنی است شیائومی هم با پیروی از اپل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - جک 3.5 میلیمتری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - را از پرچمدار خود حذف کرده، بنابرین برای گوش دادن موزیک با هدفون قدیمی باید از یک دانگل استفاده کنید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

پرچمدار جدید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - شیائومی در سه مدل با 6 گیگابایت رم و حافظه های داخلی 64، 128و 256 گیگابایت و نسخه ویژه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - 6 گیگابایتی 185 گرم وزن و ابعادی برابر با 151.8x75.5x7.7 میلی متر دارد، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - نسخه 8 گیگابایتی نیز دو گرم سنگین تر بوده و 150.5x74.4x7.7میلیمتر است.

هنوز اطلاعات دقیقی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - در رابطه با تاریخ عرضه یا قیمت نهایی این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - فبلت منتشر نشده است. در ادامه می توانید تصاویری از Mi - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - MIX 2 را مشاهده نمایید:

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone