🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40768.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

باج افزار «BadRabbit» اروپای شرقی را هدف قرار داده است

به گزارش رسانه های روسی باج افزار جدیدی به نام «BadRabbit» سیستم های کامپیوتری را در روسیه، اوکراین، ترکیه و دیگر کشورهای اروپای شرقی هدف قرار داده است و از میان قربانیان آن می توان ...

به گزارش رسانه های روسی باج افزار جدیدی به نام «BadRabbit» سیستم های کامپیوتری را در روسیه، اوکراین، ترکیه و دیگر کشورهای اروپای شرقی هدف قرار داده است و از میان قربانیان آن می توان به متروی کیف، فرودگاه بین المللی «اودسا» و خبرگزاری های «Interfax» و «Fontanka» روسیه اشاره کرد.

این ویروس پس از آلوده کردن سایت های پر بازدید، در قالب بروزرسانی «فلش پلیر» برای کاربر نمایش داده می شود و بلافاصله پس از دانلود و نصب روی سیستم، فعالیت خود را آغاز می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کند.

BadRabbit پس از رمزنگاری سیستم و اطلاعات قربانیان به آنها هشدار می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دهد که برای آزادسازی داده ها باید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ظرف 41 ساعت آینده 275 دلار را در قالب بیت کوین به حساب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هکرها منتقل کنند در غیر این صورت میزان باج افزایش می یابد.تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیموسسه های امنیتی ESET  و Kaspersky اعلام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرده اند که هکرهای سازنده BadRabbit با طراحان باج افزار «Petya» که چند ماه قبل سیستم های بسیاری را در دنیا آلوده کرده بود، ارتباط نزدیکی دارند.

بر این اساس هردو باج افزار مذکور از طریق آلوده کردن سایت های مشابه و با استفاده از دو ابزار «خط فرمان ابزار مدیریتی ویندوز» که برای مدیریت دستگاه های موجود در شبکه کار می رود و «Mimikatz» که در جمع آوری پسوردها کاربرد دارد، منتشر شده اند.

- تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone