🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40770.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی Fall Creators برای ویندوز ۱۰ موبایل همین هفته از راه می رسد

همانطور که می دانید، مایکروسافت هشت روز پیش و در تاریخ ۱۷ اکتبر آخرین به روز رسانی ویندوز ۱۰ موسوم به Fall Creators را برای رایانه های شخصی منتشر کرد. اما حالا نوبت به کاربران ...

همانطور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - که می دانید، مایکروسافت هشت روز پیش و در تاریخ ۱۷ اکتبر آخرین به روز رسانی ویندوز ۱۰ موسوم به Fall Creators را برای رایانه های شخصی منتشر کرد. اما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - حالا نوبت به کاربران دیوایس های همراه رسیده که همین به روز رسانی را در اسمارت فون های خود دریافت نمایند.

برندان لِبلانک، مدیر ارشد برنامه های مایکروسافت ساعاتی پیش با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - انتشار یک توییت از جزئیاتی در مورد این به روز رسانی پرده برداشته است. به گفته آقای لبلانک، انتشار به روز رسانی Fall Creators برای ویندوز ۱۰ موبایل از تاریخ ۱۷ اکتبر و همزمان با آپدیت نسخه پی سی در کشور فنلاند آغاز شده، اما ساکنین کشورهای دیگر طی هفته جاری آن را دریافت می کنند.

این آخرین به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - روز رسانی توأم با قابلیت های جدید مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - برای ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود

درست مثل دسکتاپ، نسخه موبایل ویندوز ۱۰ هم با دریافت به روز رسانی Fall Creators به قابلیت های جدیدی مجهز می شود. البته تعداد این قابلیت های جدید خیلی زیاد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - نیستند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اموجی های تازه و تنظیمات بیشتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - برای قابلیت Continuum اشاره کرد. توجه داشته باشید که به روز رسانی نسخه موبایل ویندوز ۱۰ بر خلاف پی سی جزو شاخه های Redstone 3 طبقه بندی نمی شود، بلکه در دسته Redstone 2 قرار دارد. به همین دلیل است که به روز رسانی مذکور در عوض شماره بیلد 16299 دارای شماره بیلد 15254.1 خواهد بود.

دیوایس هایی که این به روز رسانی را دریافت می کنند به شرح زیر هستند:

  • HP Elite x3
  • (HP Elite x3 (Verizon
  • (HP Elite x3 (Telstra
  • Wileyfox Pro
  • Microsoft Lumia 550
  • Microsoft Lumia 650
  • Microsoft Lumia 950/950 XL
  • Alcatel IDOL 4S
  • Alcatel IDOL 4S Pro
  • Alcatel OneTouch Fierce XL
  • Softbank 503LV
  • VAIO Phone Biz
  • MouseComputer MADOSMA Q601
  • Trinity NuAns Neo

نکته ناامید کننده در مورد به روز رسانی اینجاست که دیوایس های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - لومیا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - 640 و 640XL آن را دریافت نمی کنند. همچنین باید بدانید که این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خراسان استان خراسان - آخرین به روز رسانی توأم با قابلیت های جدید مایکروسافت برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود و به روز رسانی های بعدی صرفا برای حل مشکلات سیستم عامل و مسائل دیگر عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone