🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40764.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل تأیید کرد: چیپست ویژوال کور پیکسل 2 ساخت اینتل است

گوگل چندی قبل، موبایل های پیکسل و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد و اعلام نمود که هر دو آنها از پردازنده کمکی به نام «ویژوال کور پیکسل» (Pixel Visual Core) بهره می برند ...

گوگل چندی قبل، موبایل های پیکسل و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد و اعلام نمود که هر دو آنها از پردازنده کمکی به نام «ویژوال کور پیکسل» (Pixel Visual Core) بهره می برند که وظیفه پردازش تصاویر را بر عهده دارد. ولی به نظر می رسد که در حال حاضر این پردازنده کمکی به طور کامل در اسمارت فون های مذکور غیر فعال است.

همچنین در کالبد شکافی پیکسل 2 اکس ال که به تازگی انجام شده بود، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - مشخص گشت که شماره چیپست یاد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - شده، با «SR3» شروع می شود، که دقیقاً همان حروف و شماره هایی است که نام چیپست های اینتل با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - آنها آغاز می شوند و حالا گوگل نیز استفاده از چیپست ساخت اینتل را تأیید کرده.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران
بخشی از بُرد داخلی پیکسل 2 اکس ال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - که به تازگی کالبد شکافی شده و چیپست «SR3» اینتل در آن مشخص است.

بر اساس گزارشات قرار است قابلیت های پردازنده کمکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - یاد شده در اندروید اوریو نسخه 8.1 فعال شود. انتظار می رود در هفته های آتی شاهد معرفی این نسخه اندروید از سوی گوگل باشیم.

لازم به ذکر است که پس از فعال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - شدن قابلیت های پردازشی ویژوال کور پیکسل، ثبت تصاویر +HDR با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و البته انتظار می رود سرعت اپ های مرتبط با هوش مصنوعی نیز بهبود یابد. همچنین مصرف باتری (تنها در برخی از وظایف) بهبود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد یافت.

گفتنی است هوآوی میت 10 (بررسی دیجیاتو) و آیفون های جدید 8 (بررسی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و 10 نیز در کنار نسل دوم پیکسل های گوگل، از پردازنده های کمکی مخصوص به خود بهره می برند. همچنین سامسونگ نیز قرار است در اسمارت فون های آتی خود از پردازنده های کمکی مشابهی بهره ببرد. لذا به نظر می رسد در آینده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - شاهد افزایش استفاده از این پردازنده ها در تلفن های هوشمند باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone