🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40760.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا گلکسی اس 9 به همراه شارژر بی سیم دوگانه ارائه می شود؟

امروزه بسیاری از شرکت های سازنده تلفن های هوشمند، امکان استفاده از قابلیت شارژ بی سیم را در موبایل های خود ارائه می کنند. ولی یک از مشکلاتی که اکثر پدهای شارژ بیسیم با آن ...

امروزه بسیاری از شرکت های سازنده تلفن های هوشمند، امکان استفاده از قابلیت شارژ بی سیم را در موبایل های خود ارائه می کنند. ولی یک از مشکلاتی که اکثر پدهای شارژ بیسیم با آن مواجه هستند، عدم پشتیبانی از کارکرد همزمان با چندین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گجت است.

به منظور حل این مشکل، سامسونگ به تازگی پتنتی را در اداره ثبت پتنت و علامت تجاری آمریکا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ثبت کرده که حکایت از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - طراحی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک پد شارژ بی سیم ویژه برای شارژ کردن چندین محصول به طور همزمان دارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اسناد این پتنت، استاندارد مورد استفاده در شارژر جدید، «چی» (Qi) است. طراحی این گجت نیز بسیار ساده بوده و با استفاده از دو سیم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیچ جداگانه و بر اساس تکنولوژی القا یا تشدید مغناطیسی عمل می کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

لازم به یادآوری است که پیش از این اپل نیز همزمان با معرفی آیفون X، از شارژر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ویژه ای به نام «AirPower» رونمایی کرد که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از استاندارد Qi بهره می برد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و امکان شارژ همزمان چندین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گجت را فراهم می کند و قرار است در سال 2018 به بازار عرضه شود.

بر اساس گزارشات، احتمال می رود که سامسونگ نیز قصد دارد به منظور جبران فاصله خود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با اپل، همزمان با معرفی پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی اس 9، از شارژر بی سیم جدید نیز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone