🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40751.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی موبایل «پیکسل 2» [تماشا کنید]

همانطور که می دانید یکی از جالترین کانال های یوتیوب برای عاشقان تکنولوژی « JerryRigEverything» است که در زمینه کالبدشکافی و تست مقاومت موبایل در شرایط مختلف تخصص دارد. «زک نلسون» مدیر این کانال که چندروز ...

همانطور که می دانید یکی از جالترین کانال های یوتیوب برای عاشقان تکنولوژی « JerryRigEverything» است که در زمینه کالبدشکافی و تست مقاومت موبایل در شرایط مختلف تخصص دارد.

«زک نلسون» مدیر این کانال که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - چندروز پیش ویدئوی مربوط به تست شکنجه «پیکسل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - 2» را منتشر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان -  کرده بود حالا به سراغ کالبدشکافی این پرچمدار گوگل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - رفته است.

گفتنی است آزمایش مقاومت پیکسل 2 نشان داد که استفاده از پوشش هیبریدی بر روی بدنه فلزی باعث کاهش مقاومت آن در برابر خش شده است. علاوه بر این عملکرد سنسور اثر انگشت نیز بر خلاف پرچمدارهای دیگر در صورت خش خوردگی دچار اختلال می شود.

نلسون در ویدئوی زیر قطعات مختلف پیسکل 2 را به دقت از هم باز می کند که در این میان احتمالا جالبترین قطعه بدنه حساس به فشار باشد که امکان راه اندازی «گوگل اسیستنت» را برای کاربر فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone