🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40769.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جیمیل اندروید حالا از افزونه های تجاری پشتیبانی به عمل می آورد

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که حالا نسخه های اندروید و تحت وب مرورگر گوگل کروم به طور کامل با افزونه ها سازگاری دارند. به لطف این افزونه ها کاربران می توانند بدون نیاز به ...

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که حالا نسخه های اندروید و تحت وب مرورگر گوگل کروم به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طور کامل با افزونه ها سازگاری دارند. به لطف این افزونه ها کاربران می توانند بدون نیاز به خروج از محیط ایمیل به پر استفاده ترین اپلیکیشن های تجاری خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دسترسی داشته باشند.

از آنجا که این افزونه ها برای اندروید و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دسکتاپ ارائه شده اند، نصب شان روی یکی از این پلتفرم ها کافیست تا در تمام دیوایس های دیگر به آن ها دسترسی پیدا کنید. به منظور شروع استفاده از افزونه ها، کافیست در اینباکس جیمیل از گوشه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالا و سمت راست تصویر گزینه چرخ دنده را انتخاب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرده و سپس روی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Get add-ons کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته در حال حاضر افزونه های انگشت شماری با جیمیل سازگاری دارند که همگی از اوایل امسال به صورت پیش نمایش در اختیار جمع محدودی از کاربران قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بودند. بنابراین توسعه دهندگان هنوز برای آوردن اپلیکیشن های خود در قالب افزونه به جیمیل فرصت زیادی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارند.

از جمله افزونه هایی که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می توانید همین حالا از آن ها در جیمیل بهره ببرید می توان به Asana، Dialpad، Intuit QuickBooks Invoicing، ProsperWork، RingCentral، Smartsheet، Streak و Trello اشاره کرد که عمدتا برای اهداف تجاری کاربرد دارند.

اما به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته گوگل، طی ماه های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آینده افزونه های بیشتری در جیمیل پشتیبانی خواهند شد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به DocuSign اشاره کرد که برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امضای الکترونیکی قراردادها فوق العاده مفید و کاربردی ظاهر می شود.

در پایان بد نیست بدانید که کلیه این افزونه ها از طریق G Suite Marketplace هم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قابل دانلود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone