🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40771.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اندرویدی ها در سه ماهه سوم امسال ۳۲۵ میلیارد ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند

انتشار گزارش جدیدی از App Annie موضوعی را به اثبات رسانده که تقریبا همگی آن را می دانستیم: ما عاشق اپلیکیشن هایمان هستیم. در واقع این عشق به اپلیکیشن ها به حدی رسیده که توانسته ...

انتشار گزارش جدیدی از App Annie موضوعی را به اثبات رسانده که تقریبا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همگی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن را می دانستیم: ما عاشق - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن هایمان هستیم. در واقع این عشق به اپلیکیشن ها به حدی رسیده که توانسته در سه ماهه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سوم سال 2017 رکوردهای قبلی میزان استفاده از آن ها را هم جابجا کند.

یقینا جمعیت زیاد کاربران اندروید در هندوستان و جنوب شرقی آسیا نقش بزرگی را در رسیدن به این رکورد ایفا کرده، اما به طور کلی می توان گفت که میزان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی در سراسر دنیا رو به افزایش است.

App Annie گزارش می دهد که کاربران اندروید در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 325 میلیارد ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند. این یعنی کاربران در مجموع بیش از 37 میلیون سال از زمان خود را در اپلیکیشن ها گذرانده اند که نسبت به سه ماهه سوم سال 2016 افزایشی 40 درصدی را نشان می دهد.

مجموع دانلود اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و iOS به رقمی نزدیک به 26 میلیارد بار می رسد

همچنین آمار اخیر نشان می دهد که مجموع دانلود اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و iOS به رقمی نزدیک به 26 میلیارد بار می رسد، که سال به سال با افزایشی 8 درصدی مواجه بوده و جالب است بدانید که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این آمار صرفا نصب اپلیکیشن های جدید را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شامل می شود و نه نصب مجدد اپ های قدیمی.

طبیعتا در کنار افزایش میزان استفاده از اپلیکیشن ها، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مقدار هزینه ای که از سوی کاربران صرف آن ها شده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم افزایش پیدا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کند. App Annie گزارش می دهد که میزان درآمدزایی اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها از پرداخت درون برنامه ای طی سه ماهه سوم سال جاری به رقمی معادل 17 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال گذشته با 28 درصد افزایش مواجه بوده است. ضمنا همانطور که انتظار می رفت، این اپل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بوده که با iOS دو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برابر سود بیشتری از اندروید را به خود اختصاص داده است.

البته آمار و ارقام مربوط به iOS و اندروید و فروشگاه های اپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استور و گوگل پلی حقایق دیگری را هم آشکار می سازند. به نظر می رسد که آمار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانلود اپلیکیشن ها و پرداخت های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درون برنامه ای به آهستگی روندی رو به نزول را در پیش گرفته چرا که هر روز بازارهای نو ظهور راهی برای دسترسی به دیوایس های همراه پیدا می کنند و از طرف دیگر بازارهای قدیمی حالا تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن ها دارند.

همچنین App Annie - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در انتهای گزارش خود پیش بینی کرده که در سال 2021، آمار دانلود اپلیکیشن های iOS - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و اندروید به رقم 240 میلیارد مرتبه می رسد و مشتریان رقمی بالغ بر 100 میلیارد دلار را صرف اپلیکیشن ها خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone