🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40755.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن «گوگل لنز» را به نسل اول پیکسل ها آورد

معرفی برنامه Google Lens در جریان رویداد I/O یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها بین کنفرانس های توسعه دهندگان اهالی ماونتین ویو بود؛ اپلیکیشنی جنجالی که به کاربران اجازه می داد تا هر وقت دوربین ...

معرفی برنامه Google Lens در جریان رویداد I/O یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها بین کنفرانس های توسعه دهندگان اهالی ماونتین ویو بود؛ اپلیکیشنی جنجالی که به کاربران اجازه می داد تا هر وقت دوربین موبایل خود را به سمت چیزی می گیرند، آن را به شکل خودکار شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار قرار بدهد.

با گوگل لنز کافیست موبایل خود را سمت هر چیزی بگیرید و اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید

با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وجود اینکه به نظر می رسید این قابلیت جالب در انحصار نسل دوم موبایل های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیکسل که اواسط ماه گذشته معرفی شده بود باشد اما ساعاتی پیش مشخص شد که دارندگان نسل اول پیکسل های این کمپانی هم می توانند منتظر برنامه «گوگل لنز» روی موبایل های خود باشد.

گوگل لنز اوایل اکتبر امسال به صورت یک ویژگی پری لود برای پیکسل 2 و مدل بزرگ ترش عرضه شد و حالا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کسانی که نسل اول - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موبایل پیکسل گوگل یعنی پیکسل 1 و پیکسل XL را دارند، به کمک اپلیکیشن Google Photos توانایی تجربه نسخه پیش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمایش آن را خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ظاهرا جای اینکه اهالی ماونتین ویو این قابلیت را از طریق پلی استور منتشر کنند، با یک آپدیت سمت سروری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوگل لنز را به پیکسل ها آورده اند. به هر حال اگر گوگل پیکس دارید و نسخه جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را دریافت کردید، با اجرای برنامه Google Photos احتمالا صفحه بالا را خواهید دید.

علت آنکه گفتیم «احتمالا» این بود که آپدیت جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همچنان برای تمام دستگاه ها به انتشار نرسیده و باید کمی دست نگه دارید. با وجود اینکه گوگل لنز ابتدای راه قرار داشته و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا تکامل فاصله زیادی دارد اما هنوز هم برنامه دارای کاربردهای جالب خودش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone