🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40763.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اولین مدل‌های مشمول طرح رجیستری موبایل به زودی اعلام می‌شوند

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام نمود که کمتر از ۵ روز آینده اولین برندها و مدل‌های تلفن‌همراه مشمول طرح رجیستری اعلام می‌شوند. آغاز طرح رجیستری از  ابتدای ...

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام نمود که کمتر از ۵ روز آینده اولین برندها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - و مدل‌های تلفن‌همراه مشمول طرح رجیستری اعلام می‌شوند.

آغاز طرح رجیستری از  ابتدای فعالیت تا امروز پس لرزه‌های بسیاری در بازار موبایل ایران ایجاد کرده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - و پس از آغاز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - این طرح نرخ‌ها ده درصد افزایش پیدا نمودند و بسیاری از فروشنگان وادار شدند که برای دور زدن طرح رجیستری، بسته بندی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - موبایل‌هایشان را باز کرده و با گذاشتن سیم‌کارت، آن را در شبکه ثبت کنند.

اعلام نشدن موبایل‌های مشمول در طرح رجیستری و همچنین تحت تاثیر قرار نگرفتن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - تلفن‌های همراه فعال شده در این طرح نقصی بزرگ را به‌وجود آورده و به فروشندگان اجازه داده تا در واقع اجرای واقعی طرح را با چند ماه تاخیر همراه سازند؛ روندی که موجب التهاب در بازار موبایل شده و از نتایج فعلی آن می‌توان به افزایش قیمت اندک موبایل‌ها اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

«حمیدرضا دهقانی نیا» در این باره به دیجیاتو می‌گوید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - که در حافظه اپراتور، یک بار قرار گرفتن سیم‌کارت در موبایل باقی می‌ماند و امکان اطلاع‌رسانی در این رابطه به خریدار وجود دارد:

«ما می‌خواهیم بازار خودش را با شرایط جدید وفق دهد زیرا اگر به‌صورت یک‌باره برندها و مدل‌های مشمول طرح اعلام شود حلقه آخر (فروشندگان) متضرر می‌شوند و این امر شایسته نیست. فروشندگان هم برای اینکه کمتر دچار ضرر شوند، در حال تلاش هستند و این اقدام هم ناشی از این امر است.»

فروشندگان نباید با افزایش قیمت تعداد مشتریان خود را کم کنند

وی معتقد است گرانی تلفن‌همراه در چند روز اخیر قاعده‌مند نیست و فروشندگان باید بدانند که نمی توانند برخی از مدل‌های تلفن همراه را در چند روز آینده بفروشند. پس نباید با افزایش قیمت تعداد مشتریان خود را کم کنند.

«فرید خلیلی»، نایب رییس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی تهران، پیش از این به دیجیاتو گفته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - بود:

«این طرح از نظر من تنها راه نجات بازار موبایل و برداشتن نام قاچاقچی از روی کاسبان این صنف است. من شخصاً پیشنهاد اعمال آزمایشی طرح بر روی موبایل‌های کم‌فروش‌تر را ارائه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده‌ام که امید‌وارم با آن موافقت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - شود، چرا که باید به آهستگی وارد طرح رجیستری شد تا فروشندگان با آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - همراهی کنند.»

گفتنیست طرح رجیستری طبق اعلام‌های قبلی ستاد مبارزه با کالا قاچاق - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - دقیقا طبق تاریخ شروع شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - و بعید به نظر می رسد خللی در روند انجام آن پیش بیاید، اما تاثیراتی که این طرح در آینده نزدیک بر بازار موبایلی کشور می‌گذارد قابل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - پیش بینی نیست و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - بهتر است در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - ابتدا طرح مذکور بروی مدل‌های کم‌فروش آزمایش شود تا اینکه ناگهان مدل‌هایی که قسمت بزرگی از بازار را شکل می دهند روی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - دست فروشندگان بمانند. توجه به این نکته اهمیت بسیار بالایی دارد و طی چند روز آینده متوجه خواهیم شد که آیا مسؤلان مربوطه با ما هم‌نظرند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone