🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40757.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تحقق یک رویای قدیمی؛ ساخت هدبندی که هوش را افزایش می دهد

ایده هدبند هایی که بتوان با پوشیدن آنها باهوش تر شد، شبیه به فیلم های علمی-تخیلی به نظر می رسد. ولی اکنون به واسطه فناوری توسعه داده شده توسط محققان آزمایشگاه «HRL» و دانشگاه مک ...

ایده هدبند هایی که بتوان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با پوشیدن آنها باهوش تر شد، شبیه به فیلم های علمی-تخیلی به نظر می رسد. ولی اکنون به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - واسطه فناوری توسعه داده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده توسط محققان آزمایشگاه «HRL» و دانشگاه مک گیل مونترآل کانادا و با سرمایه گذاری «سازمان پروژه‌ های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی» آمریکا (دارپا) این رویا محقق شده است.

این هدبند به واسطه روش «تحریک جریان مستقیم درون جمجمه‌ای» یا به اختصار «tDCS» عمل می کند و از طریق ارسال جریان های الکتریکی بسیار ضعیف (تا حدود 2 میلی آمپر) به بخش جلوی قشر مغز، موجب تغییر در اتصالات الکتریکی بخش هایی از مغز می شود. این فرایند در نهایت موجب بهبود یادگیری شخص می شود.

دکتر «پراوین پیلی» (Praveen Pilly) سرپرست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محققان این پروژه می گوید: «در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آزمایشاتی که انجام دادیم، بخش جلوی قشر مغز را به واسطه سیگنال های الکتریکی تحریک کردیم. این قسمت از مغز مسئول بسیاری از کارکردهای اجرایی از جمله تصمیم گیری، کنترل شناخت و بازیابی خاطرات متنی است. این هدبند همچنین روی بخش های دیگری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از قشر مغز نیز آزمایش شده و ما اثرات آن را بررسی کرده ایم».

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در آزمایشات مورد بحث، این هدبند ابتدا روی بوزینه ها تست شده. بدین منظور در یک سری تست های مبتنی بر پاداش، میمون ها ابتدا پس از 22 آزمون توانستند نحوه دریافت پاداش را بیاموزند. در حالی که پس از استفاده از هدبند، این تعداد به 12 آزمون کاهش یافت که نشان از بهبود 40 درصدی فرایند یادگیری در آنها داشت.

محققان پروژه مذکور در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به دنبال دریافت تأییدیه «سازمان غذا و داروی آمریکا» (FDA) برای این هدبند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هستند و انتظار می رود این دستگاه در 5 الی 10 سال آینده، به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهمرد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میشه بگید تعمیرچی روستای سراب هرسم اسلام آباد غرب سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در روستای سراب هرسم شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فرداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر یک سوالی دارم سمت روستای انجیرک اسلام آباد غرب اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای انجیرک شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone