🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40752.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ارائه اندروید 8.0 برای پرچمداران سامسونگ در اوایل سال 2018

چند هفته پیش در دیجیاتو خواندید که ساسونگ فرایند توسعه اندروید 8.0 برای پرچمداران خود را آغاز کرده؛ این در حالی است که شرکت یاد شده حتی عرضه اندروید 7.0 را نیز برای موبایل های ...

چند هفته پیش در دیجیاتو خواندید که ساسونگ فرایند توسعه اندروید 8.0 برای پرچمداران خود را آغاز کرده؛ این در حالی است که شرکت یاد شده حتی عرضه اندروید 7.0 را نیز برای موبایل های میان رده و اقتصادی خود شروع نکرده بود.

حالا شعبه ترکیه این کمپانی کره ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در پورتال رسمی خود اعلام کرده که در اوایل سال 2018، آخرین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اوریو، برای برخی از اسمارت فون های این شرکت عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که هیچ اشاره ای به زمان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دقیق عرضه این نسخه نشده؛ ولی انتظار می رود پرچمداران اخیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و اس 8 پلاس و نیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) در اولویت به روز رسانی قرار گیرند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
گلکسی نوت 8 که اخیراً با اندروید 7.1.1 معرفی و عرضه شده.

گفتنی است گوگل، چند هفته پیش موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد. هر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دو این تلفن های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوشمند از اندروید 8.0 بهره می برند؛ ولی ظاهراً کاربران پرچمداران سامسونگ همچنان باید چند هفته دیگر نیز برای دریافت این نسخه از اندروید صبر نمایند.

لازم است یادآوری کنیم که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دیروز، اول آبان ماه نیز سونی به روز رسانی اندروید 8.0 را، برای موبایل اکسپریا XZ پریمیوم (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) عرضه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone