🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40745.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

واکنش اپل به خبر کاهش دقت سنسور Face ID برای افزایش تولید آیفون X

روز قبل خبرگزاری مشهور بلومبرگ در مطلبی مدعی شد که اپل از شرکای سخت افزاری خود خواسته تا برای افزایش تیراژ تولید آیفون X از دقت سنسور تشخیص چهره این موبایل جدید بکاهند. حال شرکت ...

روز قبل خبرگزاری مشهور بلومبرگ در مطلبی مدعی شد که اپل از شرکای سخت افزاری خود خواسته تا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای افزایش تیراژ تولید آیفون X از دقت سنسور تشخیص چهره این موبایل جدید بکاهند. حال شرکت اپل به این خبر واکنش نشان داده و آن را قویاً تکذیب کرده است.

پیچیدگی ساخت و درصد بالای بروز اشکال در پروژکتور این سنسور مشکلات زیادی را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اپل به وجود آورده، به طوری که تنها به همین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دلیل اهالی کوپرتینو نمی توانند به مقدار مورد نیاز آیفون X - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را تا پیش از پایان سال جاری میلادی به تولید برسانند.

ادعای خبرگزاری بلومبرگ در نشریه معتبر دیگری چون وال استریت ژورنال نیز بازتاب داشت و تاکید شد که قرار است به منظور جبران این مشکل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از دقت حسگر مورد بحث کاسته شود. لازم به ذکر است که طبق ادعای مقامات اپل، میزان خطای سنسور تشخیص چهره آیفون 10 یک میلیون به یک است. در حالی که ضریب مذکور برای حسگر اثر انگشت پنجاه هزار به یک است. بنابراین به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نظر می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رسد کمی کاهش دقت هیچ مشکلی را به وجود نیاورد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما شرکت اپل طی بیانیه ای اتخاذ چنین سیاستی را به طور کامل رد کرده است. در این بیانیه آمده:

«استقبال و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هیجان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربران در خصوص آیفون X و سنسور Face ID فوق العاده بوده است و ما نمی توانیم تا جمعه ۳ نوامبر و آغاز عرضه این موبایل منتظر بمانیم. سنسور Face ID یک ابزار تشخیص هویت بسیار قدرتمند و امن است که استفاده از آن کاملاً آسان و روان خواهد بود. دقت و کیفیت این سنسور هیچ تغییری نکرده و همچنان میزان خطای آن ۱ در میلیون خواهد بود.

خبر منتشر شده در بلومبرگ خلاف واقع بوده و ما انتظار داریم که Face ID به زودی به استاندارد طراز اول ابزارهای تشخیص چهره بدل شود.»

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت اپل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می تواند به خوبی از پس تقاضای بازار برای موبایل ۱۰۰۰ دلاری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اش بربیاید یا نه. ضمن این که بسیاری می خواهند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بدانند آیا واقعاً سنسور تشخیص چهره جدید قادر خواهد بود خاطره خوش سنسور Touch ID را از ذهن کاربران اپل پاک کند یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone