🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33213.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید لو رفته از پیکسل اسلیت از درگاه USB-C و کلید‌های گرد خبر می‌دهد

همانطور که می‌دانید گوگل قرار است سه شنبه ۱۷ مهر ماه رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و محصولات جدید سری پیکسل خود را معرفی نماید. هر چه به این رویداد نزدیک می‌شویم اطلاعات زیادی ...

همانطور که می‌دانید گوگل قرار است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی - سه شنبه ۱۷ مهر ماه رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و محصولات جدید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی - سری پیکسل خود را معرفی نماید. هر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی - چه به این رویداد نزدیک می‌شویم اطلاعات زیادی از تمامی گجت‌هایی که قرار است طی آن معرفی شوند، منتشر شده و لو می‌رود. اکنون تصاویر جدیدی از پیکسل اسلیت منتشر شده که از وجود درگاه USB-C و کیبوردی با کلید‌های گرد خبر می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی

عکس‌های منتشر شده از اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل نشان می‌دهد، پیکسل اسلیت از سیستم عامل کروم و صفحه کلیدی جدا‌شدنی بهره می‌برد. به گزارش سایت MySmartPrice صفحه نمایش این تبلت نسبت تصویر ۳:۲ دارد و به همراه آن یک قلم، یک جفت دوربین (یکی در جلو و دیگری در بدنه‌ی پشتی) عرضه می‌شود. علاوه بر این یک درگاه USB-C در بدنه‌ی کناری و بلندگوهایی در دو طرف تبلت به چشم می‌ خورند.

در تصاویر جدید لو رفته، از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خبری نیست و به نظر میٰ‌رسد کاربر مجبور باشد از نسخه جدید پیکسل باد استفاده کند. علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی تبلت یاد شده، قسمت‌های سیاه رنگی نیز به چشم می‌خورد که ممکن است مربوط به ارتباطات شبکه‌ی مخابراتی باشد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی

چندی پیش شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی - بریج، تولید کننده‌ی صفحه کلید معروف تصاویری از کیبورد جدا شدنی پیکسل اسلیت منتشر کرده بود که کلید‌هایش مربعی بودند و به وسیله - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی - بلوتوث به این تبلت وصل می‌شد. حال عکس‌های جدید نشان می‌دهد که گوگل به صورت پیش فرض کلید‌های گرد را برای کیبورد جداشدنی تبلت خود انتخاب کرده و این صفحه کلید به صورت فیزیکی متصل خواهد شد.

گزارش شده این تبلت از پردازنده کم مصرف نسل 7 یا 8 سری Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. بنابراین گوگل  قصد دارد آن را به عنوان رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس پرو مایکروسافت عرضه نماید.

- تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر دلیجان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone