🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41679.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اولین آپدیت گلکسی نوت 8، عملکرد دوربین را بهبود می بخشد

سامسونگ قرار است به صورت رسمی، گلکسی نوت 8 را فردا در سراسر جهان عرضه کند، اما خب در برخی نقاط دنیا بسیاری از مشتریان هم اکنون موبایل جدید خود را دریافت کرده اند و ...

سامسونگ قرار است به صورت رسمی، گلکسی نوت 8 را فردا در سراسر جهان عرضه کند، اما خب در برخی نقاط دنیا بسیاری از مشتریان هم اکنون موبایل جدید خود را دریافت کرده اند و در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حال کار با نوت 8 هستند.

به گفته این کاربران، سامسونگ امروز آپدیت جدیدی برای آن ها منتشر کرده که به گفته مقامات این شرکت کره ای، به وسیله آن عملکرد دوربین بهبود یافته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

سفت افزار جدید با نام ورژن N950FXXU1AQI1 ارائه شده و در لیست تغییرات دوربین، فقط به بهبود عملکرد اشاره شده و نه بیشتر. هیچ توضیحی مبنی بر اینکه چه بخشی از دوربین دستخوش تغییر شده به میان نیامده.

همچنین در این لیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نوشته شده شارژ وایرلس نیز بهتر شده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهبودهایی پس از این آپدیت خواهد داشت. البته اولین آپدیت سفت افزار گلکسی نوت 8 شامل پچ امنیتی ماه آگوست نیز می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شود.

در آپدیت امنیتی ماه سپتامبر نیز که سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چند روز پیش اطلاعات آن را ارائه داده بود، چون آسیب پذیری در نرم افزار خود سامسونگ و البته سیستم عامل اندروید شناسایی و رفع شده است.

اگر قرار است در همین ابتدا گلکسی نوت 8 بخرید، توجه داشته باشید که هر چه سریع تر موبایل خود را آپدیت کنید تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دچار این حفره های امنیتی نشوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone