🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41670.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چرا مایکروسافت افزونه های بیشتری برای «اج» ارائه نمی کند؟

سال گذشته مایکروسافت افزونه های شخص ثالث را به مرورگر خود اضافه کرد و از آن زمان تاکنون تنها حدود ۷۰ اکستنشن در اختیار کاربران اج قرار گرفته است. محض اطلاع شما، در همین بازه ...

سال گذشته مایکروسافت افزونه های شخص ثالث را به مرورگر خود اضافه کرد و از آن زمان تاکنون تنها حدود ۷۰ اکستنشن در اختیار کاربران اج قرار گرفته است.

محض اطلاع شما، در همین بازه زمانی گوگل تقریبا ده هزار اکستنشن تازه را در وب استور کروم قرار داد که البته این رقم ثابت نماند و مرتبا بر آن اضافه گردید.

همین کم کاری مایکروسافت باعث شد که بسیاری از کاربران لب به انتقاد بگشایند و در مورد محدودیت های مرورگر اج نیز در وبسایت های مختلف قلم فرسایی کنند تا اینکه بالاخره روز گذشته شرکت ردموندی به این انتقادات پاسخ داد و برای کاربرانش روشن کرد که چرا شمار اکستنشن های اج در مقایسه با کروم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کمتر است.

«کیفیت حرف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اول را می زند»

اصلی ترین استدلال کمپانی مورد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بحث برتری کیفیت در قیاس با کمیت است؛ به بیان دیگر این شرکت مدعی است که می خواهد مطمئن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شود صرفا اکستنشن های باکیفیت برای مرورگرش ساخته می شوند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و به خاطر پایین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بودن کیفیت این افزونه ها، تجربه کاربرانش آسیب نخواهد دید.

البته ردموندی تایید کرده اند که روند پیشرفت شان در این زمینه کند بوده اما همچنان اصرار دارند که کیفیت حرف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اول را برایشان می زند.

کالین ویلیامز مدیر ارشد توسعه نرم افزار مایکروسافت در توضیحات خود در این باره آورده:

ما رویکردی کاملا سنجیده و هدفمند را برای توسعه اکستنشن های جدید اتخاذ کرده ایم. افزونه ها یکی از مهم ترین امکانات یک مرورگر جدید به شمار می روند و ما اهمیت زیادی به کیفیت می دهیم. از آنجایی که اکستنشن ها تعامل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بسیار نزدیکی با مرورگر دارند ما نیز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تمرکز زیادی را معطوف به امنیت، عملکرد و اعتمادپذیری اج کردیم.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
وب استور کروم

البته حرف های این مدیر مسئول مایکروسافت پر بی راه هم نیست زیرا همین حالا هم استور - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کروم مملو است از اپلیکیشن ها و اکستنشن های بد با این همه فروشگاه مجازی گوگل سیستم نظرسنجی از کاربران را برای تمیز دادن اپ ها و برنامه های خوب از بد دارد که کارش را هم به بهترین شکل مطلوب انجام می دهد و اطلاعات خوبی را در رابطه با هر کدام از آیتم های موجود ارائه می کند.

از طرف دیگر تعداد زیادی از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اکستنشن های خوب اج نسخه های پورت شده از مواردی هستند که در وهله نخست برای کروم ساخته شده بودند.

مجموع سهم بازار اج و اینترنت اکسپلورر از مرورگرها برابر با ۲۰ درصد است

ناگفته نماند که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مایکروسافت نیز تلاش های ارزشمندی را برای بهبود اینترنت اکسپلورر و در نهایت اج انجام داده با این همه آن تلاش ها کمترین نقش را در بالا بردن سهم بازار این شرکت از مرورگرها داشته است. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طبق تحقیقی که به تازگی در همین رابطه انجام شده مجموع سهم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازار اینترنت اکسپلورر و اج از ۲۰ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درصد اندکی بیشتر است که این مساله نشان می دهد هنوز راه درازی پیش روی توسعه دهندگان مایکروسافت برای رسیدن به رقبا باقیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone