🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41675.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Huawei G10 با دو دوربین دوگانه آخر شهریورماه معرفی می شود

چند دوربین می توان روی یک اسمارت فون قرار داد؟ به عقیده هوآوی 4 دوربین و موبایل Maimang 6 Sport این کمپانی چینی دقیقاً همین تعداد دوربین را روی بدنه خود جای داده است. Maimang ...

چند دوربین می توان روی یک اسمارت فون قرار داد؟ به عقیده هوآوی 4 دوربین و موبایل Maimang 6 Sport این کمپانی چینی دقیقاً همین تعداد دوربین را روی بدنه خود جای داده است.

Maimang 6 Sport جدیدترین عضو خانواده Maimang به حساب می آید که برای بازار چین تولید می شوند. این موبایل ها، تحت عنوان سری G در برخی کشورهای دیگر نیز فروخته می شوند؛ به عنوان مثال Maimang 5 سال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گذشته تحت برند Huawei - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - G9 Plus راه خود را به دیگر کشورها باز کرد. به همین خاطر، Maimang 6 با نام Huawei G10 در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خارج از چین فروخته خواهد شد و استفاده از شماره 10 (درست مثل موبایل های P10 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و Mate 10) به تعلق این موبایل به لاین آپ 2017 هوآوی اشاره دارد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

هوآوی به تازگی تصویری رسمی از این دستگاه منتشر کرده که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به مراسم معارفه آن در تاریخ 22 سپتامبر نیز اشاره دارد. همانطور که می توان در تصویر دید، Maimang 6 از نسبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ابعاد 18:9 نمایشگر بهره می برد و احتمالاً تا عرضه Mate 10 در ماه اکتبر، نخستین موبایل هوآوی خواهد بود که از چنین نسبت ابعادی بهره مند شده است.

موبایل Maimang 6 همراه با نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080x2160 عرضه می شود. دوربین دوگانه پشتی، از دو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سنسور 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بهره مند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سنسورهای دوربین سلفی، 13 و 2 مگاپیکسل هستند. اگرچه چیپست مورد استفاده به صورت دقیق مشخص نیست، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما از هشت هسته بهره می برد و از دیگر مشخصات دستگاه می توان 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایتی حافظه داخلی و باتری 3240 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone