🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41669.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شایعه: موبایل پرچمدار و بدون حاشیه HTC U11 Plus در ماه نوامبر عرضه می شود

بنابر گزارش تازه منابع چینی، چرپمدار بعدی کمپانی HTC که توسعه اش به صورت رسمی تایید شده U12 نام نداشته و در عوض با نام U11 Plus شناخته خواهد شد. گفته می شود این دستگاه ...

بنابر گزارش تازه منابع چینی، چرپمدار بعدی کمپانی HTC که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - توسعه اش به صورت رسمی تایید شده U12 نام نداشته و در عوض با نام U11 Plus شناخته خواهد شد. گفته می شود این دستگاه با نام رمز «Ocean Master» در حال توسعه است و نخستین موبایل بدون حاشیه کمپانی تایوانی خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بود که نوامبر امسال پیش از ورود به سایر بازارها، در خاک کشور چین عرضه می گردد.

HTC U11 Plus به نمایشگری 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 مجهز می شود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و رزولوشن 2880x1440 پیکسل را به نمایش در می آورد. ماژول نمایشگر، توسط Japan Display تولید می شود اسنپدراگون 835 کوالکام، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر شد و ظاهراً باید منتظر مشخصاتی مانند 4 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل گران تر) بود.

چیپ حافظه HTC U11 Plus از نوع USF 2.1 خواهد بود و در حال حاضر، صحبتی درباره درگاه مایکرو SD برای افزایش حافظه به میان نیامده است؛ هرچند که بعید به نظر می رسد جایی روی بدنه دستگاه نداشته باشد. از آن جایی که آخرین پرچمدار HTC استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دریافت کرد، انتظار می رود HTC U11 Plus جواز IP68 را دریافت کرده و قادر به دوام در عمق 1.5 متری آب برای 30 دقیقه باشد.

دوربین پشتی HTC - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - U11 Plus ظاهراً به سنسوری 12 مگاپیکسلی مجهز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می شود و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سنسوری 8 مگاپیکسلی هم روی حاشیه بسیار اندک بالایی نمایشگر جای می گیرد. گذشته از این ها، فعلاً صحبتی درباره ظرفیت باتری به میان نیامده اما استفاده از نخستین چیپست 10 نانومتری کوالکام نشان می دهد که حداقل باید منتظر تکنولوژی شارژ سریع 3.0 باشیم. علاوه بر این، منابع می گویند باید منتظر تکنولوژی Edge Sense، پورت USB C و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بود. در نهایت U11 Plus قیمتی پایین تر از مدل استاندارد U11 داشته و با قیمت 649 دلار در آمریکا عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone