🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41672.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بعد از مراسم اپل، تمام آیفون های موجود در بازار چه قیمتی دارند؟

دو روز پیش، اپل بالاخره مراسم رونمایی از موبایل های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X را برگزار کرد و از همین حالا، می توان مدل های قدیمی تر آیفون را با قیمتی ...

دو روز پیش، اپل بالاخره مراسم رونمایی از موبایل های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X را برگزار کرد و از همین حالا، می توان مدل های قدیمی تر آیفون را با قیمتی کمتر خریداری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد؛ زیرا اپل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - به صورت معمول، با معرفی موبایل های جدیدش، قیمت موبایل های قبلی را کاهش می دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون SE کوچکترین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - دستگاه در میان موبایل های آیفون به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - شمار می آید و از نمایشگری 4 اینچی بهره می برد و از منظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - طراحی، شباهت فراوانی به آیفون 5 دارد. اما از نظر مشخصات داخلی، می توانید با خرید این دستگاه به پردازنده A9 و دوربین ارتقایافته آیفون 6 اس دسترسی داشته باشید که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - برای علاقه مندان به موبایل های کوچک، بسیار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - قابل قبول به نظر می رسد. نمایشگر این موبایل، به اندازه آیفون های بزرگ تر با کیفیت نیست و Touch ID هم عملکردی کند دارد، اما این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - را در نظر داشته باشید که آیفون X اصلاً Touch ID ندارد!

قیمت: مدل 32 گیگابایتی 349 دلار، مدل 128 گیگابایتی 449 دلار
رنگ ها: نقره ای، طلایی، خاکستری فضایی، رزگلد

iPhone 6S / 6S Plus

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون 6S و 6S Plus در واقع مدل های بهبودیافته آیفون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - 6 هستند. از منظر طراحی، تفاوتی با آیفون 6 دیده نمی شود اما می توانید از میان نمایشگر 4.7 اینچی با 5.5 اینچی، یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، از قابلیت لمس سه بعدی اپل هم در این دو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - دستگاه پشتیبانی می شود و می توانید به ثبت تصاویر زنده متحرک بپردازید. این دو قابلیت به همراه پردازنده سریع تر، اصلی ترین وجوه تمایز مدل های 6S نسبت به آیفون 6 هستند.

قیمت:
آیفون 6S: مدل 32 گیگابایتی 449 دلار، مدل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - 128 گیگابایتی 549 دلار
آیفون 6S Plus: مدل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - 32 گیگابایتی 549 دلار، مدل 128 گیگابایتی 649 دلار
رنگ ها: نقره ای، طلایی، خاکستری فضایی، رزگلد

iPhone 7 / 7 Plus

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون های 7 و 7 پلاس، سال گذشته به بازار عرضه شدند و با بهبودی اساسی نسبت به دوربین 6S، مدل 7 پلاس به دوربینی دوگانه همراه با یک لنز عریض و یک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - لنز تله فوتو مجهز شده است. گذشته از بهبود پردازنده (و استفاده از چیپست A10 Fusion)، از دیگر مشخصات مهم خانواده آیفون 7 می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - توان به استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

قیمت:
آیفون 7: مدل 32 گیگابایتی 549 دلار، مدل 128 گیگابایتی 649 دلار
آیفون 7 پلاس: مدل 32 گیگابایتی 669 دلار، مدل 128 گیگابایتی 769 دلار
رنگ ها: نقره ای، طلایی، مشکی، جت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - بلک، رزگلد

iPhone 8 / 8 Plus

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، دو موبایل تازه ای بودند که در مراسم اپل معرفی شدند. این دو موبایل از نظر ظاهری تفاوت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - چندانی با آیفون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - های قبلی ندارند اما بدنه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - تمام آلومینیومی، حالا جای خودش را به شیشه داده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - و ضمناً تکنولوژی شارژ وایرلس و نمایشگر True Tone برای دقت رنگی بالاتر، از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - مهم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - ترین ویژگی های دو موبایل به حساب می آیند. با خرید یکی از این دو دستگاه می توانید انتظار دستیابی به پردازنده بسیار عالی A11 Bionic و دوربین با کیفیت را نیز داشته باشید؛ گفتنی است مدل های آیفون 8، با بالاترین قیمت پایه در میان تمام آیفون های شماره دار عرضه شده اند.

قیمت:
آیفون 8: مدل 64 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - 699 دلار، مدل 256 گیگابایتی 849 دلار
آیفون 8 پلاس: مدل 64 گیگابایتی 799 دلار، مدل 256 گیگابایتی 949 دلار
رنگ ها: نقره ای، طلایی، مشکی

iPhone X

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

آیفون X، پرچمدار جدید اپل است که از تغییراتی رادیکالی در طراحی بهره می برد و از سیستم Face ID برای گشودن قفل دستگاه بهره می برد. نمایشگر OLED و «سوپر رتینا» آیفون X، لبه تا لبه بوده و کمترین حاشیه ممکن را دارد. از دیگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - مشخصات قابل توجه این موبایل هم می توان به شارژ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - وایرلس و چیپست A11 Bionic اشاره کرد. اما با قیمت پایه 999 دلار، احتمالاً معقولانه ترین کار برای بسیاری از مشتریان ای نخواهد بود که به سراغ مدل های قدیمی تر و ارزان تر آیفون رفته یا حداقل تا انتشار نقدها منتظر باقی بمانند.

قیمت: مدل 64 گیگابایتی 999 دلار، مدل 256 گیگابایتی 1149 دلار
رنگ ها: نقره ای، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone