🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41677.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چیپست A11 Bionic جدید اپل از منظر قدرت با مک بوک پرو 13 اینچی برابری می کند

آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X، همگی به همراه چیپست شش هسته ای A11 عرضه می شوند که به گفته اپل، دچار بهبودهایی فراوان نسبت به چیپست های A10 موجود در آیفون 7 ...

آیفون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - همگی به همراه چیپست شش هسته ای A11 عرضه می شوند که به گفته اپل، دچار بهبودهایی فراوان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - نسبت به چیپست های A10 موجود در آیفون 7 شده است. این چیپست تازه از دو هسته برای پرفورمنس بهره می برد و چهار هسته باقی مانده، بهره وری را افزایش می دهند.

نتایج اولیه تست بنچمارک Geekbench برای آیفون X و دیوایس های آیفون 8 نشان می دهد A11 نه تنها بسیار قدرتمندتر از A10 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - است، بلکه A10X Fusion موجود در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - آیپد پرو را نیز کنار می زند و از منظر پرفورمنس، با چیپ های مورد استفاده در جدیدترین مدل های مک بوک پرو 13 اینچی برابری می کند.

با تکرار تست Geekbench برای 12 بار، چیپست A11 به صورت میانگین امتیاز 4169 را در تست تک هسته ای و امتیاز 9836 را در تست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - چند هسته ای کسب کرده است. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - گفتنی است که بیشینه این امتیازات بنچمارک به ترتیب در یکی از تست ها به 4274 و 10438 نیز رسیده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان
بیشینه امتیازات A11 در تست Geekbench.

در مقام مقایسه، چیپست A10X Fusion آیپد پرو 10.5 اینچی، به صورت میانگین امتیازات 3887 و 9210 را در تست های تک هسته ای و چند هسته ای از خود به جای می گذارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان
میانگین امتیازات Geekbench برای آیپد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - پرو 10.5 اینچی با A10X Fusion.

از طرف دیگر گران قیمت ترین مک بوک 13 اینچی اپل با فرکانس کاری 3.5 گیگاهرتز در تست های تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازات 4592 و 9602 را دریافت می کند که نشان می دهد A11 در فعالیت های چند هسته ای، حتی از مک بوک هم پیشی می گیرد و در فعالیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - های تک هسته ای، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - فاصله بسیار اندکی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - دارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان
میانگین امتیازات Geekbench برای مک بوک پرو 13 اینچی با فرکانس کاری 3.5 گیگاهرتز.

روی کاغذ، آیفون X و آیفون 8 پلاس پرفورمنس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - بسیار بالاتری نسبت به آیفون 7 از خود به نمایش می گذارند. آیفون 7 در دو تست Geekbench، امتیازات 3327 و 5542 را کسب می کند که به مراتب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - از A11 پایین تر به حساب می آید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان
میانگین امتیازات Geekbench برای آیفون 7 با A10 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - Fusion.

به گفته اپل، هسته های پرفورمنس چیپست A11 تا 25 درصد نسبت به A10 سریع تر هستند و این افزایش سرعت برای هسته های بهره وری به 70 درصد می رسد. چیپست A11 بهتر از چیپست های سابق از پس فعالیت های چندگانه بر می آید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - و دلیل این مسئله، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کامیاران استان کردستان - استفاده از کنترلر پرفورمنس نسل دومی است که می تواند به صورت همزمان، هر شش هسته را به کار گیرد.

در نهایت یکبار دیگری لازم به اشاره است که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X همگی از چیپست A11 بهره مند شده اند و با عرضه مدل های خانواده آیفون 8 طی هفته آتی، می تواند قدرت A11 را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone