🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41678.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

موبایل A71 اوپو در کشور چین رونمایی شد

کمپانی اوپو جهت تکمیل سبد محصولات میان رده خود به تازگی از OPPO A71 رونمایی کرده است. این موبایل با ۳ گیگابایت رم و اندروید نوقا راهی بازارهای چین و هند شده است. این محصول ...

کمپانی اوپو جهت تکمیل سبد محصولات میان رده خود به تازگی از OPPO A71 رونمایی کرده است. این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - موبایل با ۳ گیگابایت رم و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - اندروید نوقا راهی بازارهای چین و هند شده است.

این محصول از لحاظ ظاهری و داشتن بدنه فلزی شباهت قابل توجهی با موبایل پرچمدار OPPO - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - R11 دارد، اما با قیمت پایین تر و البته بدون حسگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - اثر انگشت.

OPPO A71 مجهز به یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگر IPS با رزولوشن HD و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن نیز از طریق درگاه microSD قابل افزایش است. وظیفه امور پردازشی این موبایل بر عهده چیپ مجتمع هشت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - هسته ای MT6750 مدیاتک گذاشته شده و یک باتری ۳ هزار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز تامین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیرو برای این مجموعه را تضمین می کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران

دوربین اصلی موبایل مورد بحث از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، در حالی که برای ثبت تصاویر سلفی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت.

اوپو میان رده تازه خود را در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار می کند و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای تهیه آن می بایست ۱۲۹۹۰ روپیه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - (۲۰۲ دلار آمریکا) پرداخت نمایید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone