تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30233.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حضور نامحسوس اپل در نمایشگاه CES 2019

همانطور که می‌دانید اپل در نمایشگاه CES 2019 حاضر نخواهد شد و قصد ندارد که بطور رسمی از این رویداد برای معرفی گجت‌های جدیدش استفاده کند. با این وجود، به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی برنامه‌ ...

همانطور که می‌دانید اپل در نمایشگاه CES 2019 حاضر نخواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - شد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - و قصد ندارد که بطور رسمی از این رویداد برای معرفی گجت‌های جدیدش استفاده کند. با این وجود، به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی برنامه‌ جالبی برای این گردهمایی در نظر گرفته و قصد دارد با بیلبورد‌های تبلیغاتی بزرگش در شهر لاس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - وگاس، حضور نامحسوسی در CES امسال داشته باشد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران

این بیلبود که نمونه‌ای از آن کنار سوییت‌های هتل معروف Marriott، نزدیک محل برگزاری نمایشگاه نصب شده، پس زمینه‌ای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - کاملاً مشکی دارد و بدنه‌ی پشتی آیفون‌های جدید را به نمایش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - می‌گذارد. زیر این تصویر با حروف بزرگ نوشته شده:

«آنچه در آیفون شما اتفاق می‌افتد در آیفونتان باقی خواهد ماند.»

البته این جمله در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - واقع برگردان عبارتی معروف است که برای اتفاقات رخ داده در شهر لاس وگاس گفته می‌شود. اصولاً اتفاقات زیاد و شرم آوری برای مسافران طی حضورشان در آن شهر رخ می‌دهد و ممکن است هر رخدادهای عجیبی را مشاهده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - کنند، به همین دلیل ضرب المثل«هر آنچه در لاس وگاس رخ داده، در این شهر باقی خواهد ماند.» برای لاس وگاس بر سر زبان‌ها افتاده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران

حال اپل سعی کرده از این عبارت و محل نمایشگاه CES یعنی لاس وگاس استفاده کند و امنیت اطلاعات شخصی مشتریانش را به رخ کاربران و دیگر شرکت‌ها بکشاند. به همین دلیل است که این ضرب المثلی قدیمی را در بیلبوردهای تبلیغاتی خود تغییر داده و آدرس وب سایت امنیتی جدیدش را نیز زیر آن حک کرده است.

در روز‌هایی که هکر‌ها دوران خوبی را سپری می‌کنند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - و سال گذشته دیتای شخصی یک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - میلیارد کاربر را به سرقت برده‌اند، کمپانی کوپرتینویی وب سایتی با عنوان صفحه حریم خصوصی طراحی کرده و در آن به مشتریان این برند تعهد می‌دهد که محصولاتش برای حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده اند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران

اپل اصولاً در هیچ نمایشگاه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - به خصوصی آنچنان حضور پیدا نمی‌کند و ترجیح می‌دهد که رویداد‌های مخصوص خود را برای معرفی محصولاتش به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - راه بیاندازد اما این بار به نظر می رسد سعی کرده، با حضور نامحسوس در این نمایشگاه، پیغامش را به گوش کاربران برساند.

 

تماشا کنید:جلیقه زردهای فرانسه فروشگاه اپل را غارت کردند [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone